Βγαίνει ΄΄με νέο αέρα΄΄ το Σαλέ του Παρνασσού
Η FMN συμφώνησε με το Chalet του Παρνασσού
Για τη διαχείριση της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεών του
Η FMN αναλαμβάνει την παροχή υπηρεσιών Δημοσίων Σχέσεων, καθώς επίσης και τις σχέσεις με τα media για το Chalet του Παρνασσού.
Παράλληλα, είναι υπεύθυνη για τον σχεδιασμό ολόκληρης της εμπορικής στρατηγικής, την ανάπτυξη προγραμμάτων με influencers, την προώθηση και δημιουργική επικοινωνία των νέων μαγαζιών εστίασης με στόχο να προωθηθεί το Chalet και σαν γαστρονομικό σημείο.
Στόχος είναι η προσέγγιση του κόσμου με αποτελεσματικό και δημιουργικό τρόπο και η αύξηση του brand awareness. Νέα εποχή για το διάσημο chalet του Παρνασσού, το οποίο μεταμορφώνεται σε ένα διεθνών προδιαγραφών, υπερσύγχρονο χώρο διασκέδασης και απόλαυσης.
Με το management και τη διαχείριση να ανήκουν πλέον στη σύμπραξη των επιχειρηματιών Αλέξη Βλαβιανού (VLAVIANOS GROUP-VARKIZA RESORT) και Γιάννη Μωράκη, (JKM GROUP) το νέο project που λαμβάνει χώρα στην Αράχωβα φιλοδοξεί να υπερβεί κάθε προσδοκία και να ανανεώσει συνολικά την εμπειρία τόσο στο χιονοδρομικό κέντρο του Παρνασσού όσο και στην ευρύτερη περιοχή.
Πηγή: Hotel & Restaurant Daily
Ετικέτες: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
I parnassos
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.