13 Δεκεμβρίου 2014

AYTH είναι η 28χρονη γυμνάστρια που έχασε τη ζωή της στη ΦΟΝΙΚΗ καραμπόλα





Αντιμέτωπη με το πιο σκληρό παιχνίδι της μοίρας ήρθε η 28χρονη γυμνάστρια από την Λάρισα που χθες έχασε την ζωή της στην καραμπόλα των 35 αυτοκινήτων στην εθνική οδό.

Η Ιωάννα Γιαννακοπούλου άφησε την τελευταία της πνοή μέσα στο ασθενοφόρο που την μετέφερε στο νοσοκομείο Χαλκίδας.
Αν και οι διασώστες του ΕΚΑΒ έκαναν μεγάλη προσπάθεια να την επαναφέρουν στην ζωή, η 28χρονη Ιωάννα είχε τραυματιστεί σοβαρά και τελικά, κατέληξε.
Το λευκό ΙΧ που έχει μετατραπεί σε μια άμορφη μάζα από λαμαρίνες. Η Ιωάννα Γιαννακοπούλου καθόταν πίσω και οδηγός του αυτοκινήτου ήταν ο γιος γνωστού διεθνούς διαιτητή του μπάσκετ. Μαζί με την 28χρονη στο αυτοκίνητο επέβαινε άλλη μια κοπέλα, συνοδηγός, η οποία τραυματίστηκε από την σύγκρουση.Η Ιωάννα Γιαννακοπούλου ερχόταν στην Αθήνα για να βοηθήσει συγγενικό της πρόσωπο σε χριστουγεννιάτικο bazaar, αλλά και να περάσει το Σαββατοκύριακο στην πρωτεύουσα. Απαρηγόρητοι οι γονείς της την αναγνώρισαν τα ξημερώματα στο νοσοκομείο, ενώ ο πατέρας της ήταν στο παρελθόν διαιτητής και σήμερα εργάζεται στα ΚΤΕΛ Λάρισας.
Τις νόμιμες διαδικασίες για την εκτέλεση έργων ισχυρίζεται πως ακολούθησε η Νέα Οδός, για το σημείο στο οποίο έγινε η φονική καραμπόλα την Παρασκευή, με αποτέλεσμα το θάνατο μίας γυναίκας και τον τραυματισμό τεσσάρων ατόμων. Παραδέχεται όμως την πρόσφατη αλλαγή ασφαλτοτάπητα κάτι το οποίο- όπως σημειώνει- αυξάνει την ολισθηρότητα του δρόμου.

Στο τραγικό δυστύχημα στο Σχηματάρι έχασε τη ζωή της η 28χρονη Ιωάννα Γιαννακοπούλου, η οποία άφησε την τελευταία της πνοή στο ασθενοφόρο που τη μετέφερε στο νοσοκομείο, παρά τις προσπάθειες των διασωστών του ΕΚΑΒ.

Η 28χρονη γυμνάστρια καθόταν στις πίσω θέσεις του αυτοκινήτου το οποίο μετατράπηκε σε άμορφη μάζα λαμαρίνων μετά από τη σύγκρουση, ενώ οδηγός ήταν ο γιος γνωστού διεθνούς διαιτητή μπάσκετ. Μαζί τους στο αυτοκίνητο ήταν μία ακόμη 28χρονη, στη θέση του συνοδηγού, η οποία τραυματίστηκε από τη σύγκρουση.

Μάχη για τη ζωή του δίνει ένας από τους τραυματίες στην καραμπόλα με τα 25 αυτοκίνητα, ένας 29χρονος άνδρας που νοσηλεύεται στην εντατική του Ασκληπιείου Βούλας σε κρίσιμη κατάσταση. Ο άνδρας, που είχε διακομιστεί αρχικά στο νοσοκομείο Χαλκίδας και έπειτα στον Ερυθρό Σταυρό, υποβλήθηκε σε εγχείριση στο θώρακα.

Στο νοσοκομείο Χαλκίδας νοσηλεύονται ένας 39χρονος, ο οποίος έχει χτυπήσει στη λεκάνη, και μια 30χρονη με κατάγματα, και αν όλα πάνε καλά, θα πάρουν εξιτήριο. Οι υπόλοιποι ελαφρά τραυματισμένοι έχουν πάρει εξιτήριο.
Η απάντηση της εταιρείας

Στην ανακοίνωσή της, η κοινοπραξία Νέα Οδός αναφέρει ότι δύο χιλιόμετρα πριν το σημείο των εργασιών υπήρχε ζώνη προειδοποίηση, ενώ σχετικά με το φωτισμό σημειώνει ότι πέρα από τη σήμανση για την εκτέλεση έργων, στο σημείο είναι τοποθετημένοι και λειτουργούν δυο μεταλλικοί πυλώνες.

Στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι, προ των εργασιών, προηγήθηκαν:

• Διενέργεια και ολοκλήρωση Μελέτης με τίτλο Ιόνια Οδός : Αυτοκινητόδρομος ΠΑΘΕ Προσωρινές Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις Κατάργηση Σταθμού Διοδίων Σχηματαρίου
• Κατάθεση της Μελέτης στον Ανεξάρτητο Μηχανικό.
• Έγκριση από τον Ανεξάρτητο Μηχανικό. (Αριθμός Πρωτόκολλου Έγκρισης Μελετών (ΠΕΜ) IC0650/29052014)
• Γνωστοποίηση στην αρμόδια Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων, του Υπουργείου Υποδομών (ΕΥΔΕ – ΛΣΕΠ) και αποστολή σχετικού αιτήματος έκδοσης αστυνομικής απόφασης από την ΕΥΔΕ- ΛΣΕΠ προς την Αστυνομική Διεύθυνση Βοιωτίας. ( Αριθμός Πρωτοκόλλου Α4 /01/10/16 25595)
• Έκδοση σχετικής Αστυνομικής Απόφασης Εφαρμογής της Μελέτης από την Αστυνομική Διεύθυνση Βοιωτίας. (Αριθμός Πρωτοκόλλου 51883/14/1097453)

«Η μελέτη που έχει λάβει όλες τις απαιτούμενες εγκρίσεις, εφαρμόστηκε και εφαρμόζεται κατά γράμμα» αναφέρει η εταιρία.

«Στη συγκεκριμένη περίπτωση, έχει δημιουργηθεί Ζώνη Προειδοποίησης δύο χλμ. πριν την έναρξη της ζώνης των εργασιών. Στη Ζώνη Προειδοποίησης δεν εκτελούνται εργασίες, αλλά τοποθετείται η απαραίτητη σήμανση για την προειδοποίηση των οδηγών» σημειώνεται.
«Συγκεκριμένα, δύο χλμ. πριν το σημείο έναρξης των εργασιών, έχουν τοποθετηθεί προειδοποιητικές πινακίδες Κ 20 (κίνδυνος λόγω εκτελούμενων εργασιών στην οδό) και ρυθμιστικές πινακίδες P 32 για το σταδιακό και ασφαλή περιορισμό του ορίου ταχύτητας σε 50 χλμ. την ώρα. Στα 50 μέτρα πριν του σημείου έναρξης των εργασιών λειτουργούν προειδοποιητικές πινακίδες με αναλάμπον βέλος (FLR), ενώ υπάρχει και επιπλέον ειδική σήμανση. (πινακίδες απαγόρευσης προσπέρασης, πινακίδες υποχρεωτικής πορείας, κώνοι)» αναφέρεται στην ανακοίνωση.

«Πέρα των παραπάνω φωτεινών σημάνσεων, στο σημείο όπου διενεργούνται οι εργασίες βρίσκονται ακόμα τοποθετημένοι και λειτουργούν δυο μεγάλοι πυλώνες (μανιτάρια) που χρησιμοποιούνταν για το φωτισμό του σταθμού διοδίων όσο αυτός βρισκόταν σε λειτουργία» τονίζει η εταιρία.

«Αναφορικά με την κατάσταση του οδοστρώματος, στο συγκεκριμένο τμήμα έχει πραγματοποιηθεί πρόσφατα αντικατάσταση ασφαλτοτάπητα. Η αντικατάσταση ασφαλτοτάπητα αυξάνει την αντιολισθηρότητα του οδοστρώματος και προσφέρει αυξημένη δυνατότητα πρόσφυσης στα οχήματα» υπογραμμίζει.
«Από την πρώτη στιγμή του δυστυχήματος κινητοποιήθηκε το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού της Νέας Οδού και σε συνεργασία με την Τροχαία, την Πυροσβεστική και το ΕΚΑΒ, καταβλήθηκε μια μεγάλη προσπάθεια ασφαλούς απεγκλωβισμού των οδηγών και επιβατών των 25 εμπλεκομένων οχημάτων και διασφάλισης της ταχύτερης δυνατής αποκατάστασης της κυκλοφορίας» σημειώνει η παραχωρησιούχος, η οποία εκφράζει τα συλλυπητήρια της στην οικογένεια του θύματος, καθώς και τη συμπαράστασή στους τραυματίες και τις οικογένειές τους.

«Τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διερευνώνται στην παρούσα φάση από τις Αρμόδιες Αρχές, με τις οποίες και συνεργαζόμαστε πλήρως ώστε να παρέχουμε όποια στοιχεία απαιτούνται από πλευράς μας» καταλήγει.

permissospress
Blog Widget by LinkWithin