7 Μαΐου 2019

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΩΓΑΣ ΠΑΠΑΣΤΑΘΗ στο e-hani.




                        



1. Καλημέρα κα Παπαστάθη και καλή επιτυχία . Πιστεύω ότι φαντάζεστε την πρώτη ερώτηση, που δεν θα μπορούσε να ήταν άλλη από τη μεταπήδηση σας από το Τοπικό Συμβούλιο της Αράχωβας, στο σκληρότερο γήπεδο του Περιφερειακού Συμβουλίου. 

Σίγουρα σε πολλούς φάνηκε μια τολμηρή απόφαση , ακόμη και η ίδια είχα κάποιες αμφιβολίες αλλά τόσο ο επικεφαλής του ψηφοδελτίου μας κος Φάνης Σπανός όσο και πολλοί και καλοί φίλοι με παρότρυναν κι έτσι απλά το αποφάσισα. Άλλωστε εδώ ζω με την οικογένεια μου, δουλεύω στο Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού και με πονάει όπως λένε ο τόπος μου. 
Οι εμπειρίες που αποκόμισα από την ενασχόληση μου με τα δημοτικά πράγματα της Αράχωβας, από την δουλειά μου στο Χ.Κ. Παρνασσού, που είμαι εκλεγμένη πρόεδρος των εργαζομένων και οι προοπτικές ανάπτυξης που έχει ο τόπος μας η Βοιωτία και όλη η περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, με ώθησαν να πάρω αυτήν την απόφαση υποψηφιότητας μου στην περιφέρεια. 



  
2. Για πείτε μας λοιπόν τις πρώτες σας εντυπώσεις. 

Κατ' αρχήν τόσο ο Φάνης Σπανός όσο κι οι συνυποψήφιοι μου - όσο κι αν ακούγεται περίεργο -  με αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή και με έχουν βοηθήσει στο να συνηθίσω σιγά-σιγά όλη αυτή τη νέα κατάσταση, με επισκέψεις σε πολλά χωριά, ταξίδια, ώρες οδήγησης ,ομιλίες και παίρνω την ευκαιρία να τους ευχαριστήσω όλες κι όλους. 



                  

Κατά δεύτερον, βλέπω μεγάλη ανταπόκριση από τον κόσμο τον οποίο συναντώ κάθε μέρα σε όλη τη Βοιωτία και χαίρομαι γιατί κάνω νέους φίλους κι ακούω και μαθαίνω πολλά για την ευρύτερη περιοχή μας. 
Το πιο σημαντικό είναι ότι βλέπω πως υπάρχουν πολλά περιθώρια ανάπτυξης του τόπου μας και καλυτέρευσης των συνθηκών ζωής των συμπατριωτών μου, μέσα από ένα ρεαλιστικό σχέδιο παραγωγικής ανάπτυξης και δουλειάς που πρέπει να δείξει η νέα περιφερειακή εκπροσώπηση που θα προκύψει από τις επερχόμενες εκλογές. 
  
3. Τα προγνωστικά σας για τις εκλογές ;  

Νομίζω ότι όποιος έρχεται σε καθημερινή επαφή  με τον κόσμο αντιλαμβάνεται μια σαφέστατη παράσταση νίκης του Φάνη Σπανού η οποία βεβαίως οφείλεται σε μεγάλο μέρος και στο πολύ σοβαρό  έργο που έχει να επιδείξει η προηγούμενη περιφερειακή  αρχή του Κώστα Μπακογιάννη. 
Βεβαίως όμως και υπάρχουν και άλλοι σοβαροί συνυποψήφιοι/ες διεκδικητές της περιφέρειας και είναι ευθύνη των συμπολιτών μας, αφού ενημερωθούν για τις προτάσεις και το πρόγραμμα του καθενός να συμμετέχουν στις εκλογές και να εκφράσουν την προτίμηση τους. 
Η αποχή είναι φυγομαχία και ένδειξη ανευθυνότητας. Ο συνδυασμός του Φάνη Σπανού έχει και το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό και το πρόγραμμα αλλά και την εμπειρία με ανθρώπους που ξέρουν, θέλουν και μπορούν. 
Συνδυάζουμε την εμπειρία με την ανανέωση. Την συνέχεια με την αλλαγή. 
Το νέο αξιοποιώντας την εμπειρία του ώριμου και του παλιού. 


4. Σας βλέπουμε συνέχεια με τον κ. Φάνη Σπανό στις περιοδείες, πείτε μας κάτι για τον υποψήφιο περιφερειάρχη. 

Ο Φανής Σπανός μου έκανε εντύπωση για δύο πράγματα. Την μετριοπάθεια  και την αποφασιστικότητα του. Κανένα κόμπλεξ να το παίξει σπουδαίος ή ο εκλεκτός, αλλά ταυτόχρονα το βλέπεις στα μάτια του και σε αυτά που υποστηρίζει, εμπνέει με τον αέρα του νικητή. 
Παράλληλα συνδυάζει διοικητική εμπειρία, πολιτική ορθότητα, νεότητα, συνέχεια, ριζοσπαστικότητα και διάθεση για δημιουργικές ανατροπές. 
Μπορεί να ηγηθεί και ταυτόχρονα να παραμένει απλός και ανθρώπινος συνεργάτης. Αυτό που απαιτεί η θέση του είναι η αποτελεσματικότητα με διαφάνεια. 

5. Ας γυρίσουμε όμως στην περιοχή σας. 

Θεωρώ ότι εμείς στη Βοιωτία ζούμε σε ένα ευλογημένο τόπο και σας εξηγώ γιατί. Ξεκινώντας από νότια που γνωρίζω. Η πανέμορφη Αντίκυρα με τη καλοκαιρινή της κυριαρχία, τα Άσπρα Σπίτια - Παραλία Διστόμου με δυο πλέον εργοστάσια κολοσσούς, το Μαρτυρικό Δίστομο με το Μουσείο του, σημείο αναφοράς σε όλο τον κόσμο, το γραφικό Στείρι με την Αγιά Σοφιά της Ελλάδας δίπλα του τον Όσιο Λουκά, κι ανεβαίνοντας η πρωτεύουσα του χειμώνα την ιστορική Αράχωβα του στρατηγού Γεώργιου Καραϊσκάκη με το Χιονοδρομικό Κέντρο συνθέτουν κατά την γνώμη μου ένα από τα πιο ισχυρά παζλ που αν δουλέψουμε όλοι μαζί ενωμένοι θα κάνουμε θαύματα  και θα φέρουμε ευημερία κι ανάπτυξη. 
Επίσης θα πρέπει να αξιοποιήσουμε όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Βοιωτίας και της γης της, την παραγωγικής της δυνατότητα στον πρωτογενή τομέα, την ενίσχυση της μεταποιητικής δραστηριότητας σε όλο το νομό. 
- Την μικρή απόσταση από το μεγάλο αστικό κέντρο και την αγορά της Αττικής. 
- Την ποιότητα των προϊόντων μας, αγροτικών και κτηνοτροφικών. 
- Θα πρέπει να αναβαθμίσουμε την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών στους επισκέπτες μας. 
- Θα πρέπει να προτάξουμε την δημιουργία υποδομών για τους κατοίκους μας αλλά και για την προσέλευση τουρισμού. 
Όλη η Βοιωτία είναι ένας ιστορικός τόπος, Θήβα, Πλαταιές, Θεσπιές, Πέτρα, Όσιος Λουκάς, Λειβαδιά, Ορχομενός, μοναστήρια και τόσοι άλλοι ιστορικοί τόποι προσφοράς αγώνων και θυσίας. 
Η νέα περιφερειακή αρχή θα πρέπει να επεξεργασθεί και να υλοποιήσει ένα νέο πρόγραμμα συνολικής τουριστικής ανάπτυξης με σεβασμό στον πολίτη και στο περιβάλλον. 
Χωρίς όμως να υποτιμά την πρωτογενή και δευτερογενή παραγωγή. 
Ανάπτυξη με σεβασμό στον άνθρωπο και στο περιβάλλον είναι η προτεραιότητα, το μήνυμα και η αποστολή μου. 



6 . Τα τελευταία  5 χρόνια ήσασταν μέλος της απερχόμενης δημοτικής αρχής του Δήμου ΔΑΑ ως τοπική σύμβουλος . Πως κρίνετε το έργο της, τι βλέπετε για το μέλλον με τα ονόματα που ακούγονται. 

Δεν θέλω να αδικήσω κανέναν αποχωρώντας. Πιστεύω ότι δόθηκε μια πολύ μεγάλη μάχη με απίστευτα εμπόδια και τρικλοποδιές. Σε άλλα θέματα τα καταφέραμε σε άλλα όχι, το σίγουρο όμως είναι ότι τόσο ο Δήμαρχος όσο και οι υπόλοιποι σύμβουλοι δημοτικοί και τοπικοί προσπάθησαν πολύ - αυτό σας το λέω κατηγορηματικά γιατί το έζησα από μέσα - έγιναν πολλά που δεν είναι  της παρούσης και που βέβαια εύχομαι να μην ξαναγίνουν στους επόμενους. Όσον αφορά το μέλλον ακούω κι εγώ διάφορα ονόματα και περιμένω να δω τους συνδυασμούς για να εκφέρω γνώμη.(Σημείωση : η συνέντευξη ήταν έτοιμη πριν ανακοινωθούν οι συνδυασμοί) .

 Αν θέλετε βέβαια μια ενδόμυχη σκέψη σίγουρα με προβληματίζει, που άνθρωποι με τεράστια προσφορά στον τόπο έχουν δηλώσει δημόσια αποχή από τα κοινά τόσο στην Αράχωβα όσο και στα άλλα χωριά, ίσως αυτό πρέπει να αποτελέσει θέμα συζήτησης γιατί δεν περισσεύει κανείς. 
Μόνο μέσα από την συμμετοχή μας λύνονται τα προβλήματα. Με διάλογο, προτάσεις και ενωτικό κλίμα. 
Προσωπικά από κάθε θέση είμαι διαθέσιμη να συνεχίζω να συμβάλω στην εξεύρεση λύσεων για την πρόοδο του τόπου μας. 

7. Μια προσωπική ερώτηση  κα Παπαστάθη για την οικογένεια σας και πως στέκεται απέναντι στην υποψηφιότητα σας. 

Έχω δύο καταπληκτικά παιδιά κι ένα σύζυγο με υπερβολική κατανόηση θα έλεγα, που με ενθάρρυναν κιόλας στην προσπάθεια μου αυτή. Αλλά και η υπόλοιπη οικογένεια μου όμως και πολλοί φίλοι στέκονται δίπλα μου και μου δίνουν θάρρος, ιδέες και συμπαράσταση. Για μένα η οικογένεια είναι το βασικό κύτταρο της κοινωνίας και θα υποστηρίξω κάθε πρόταση που θα δυναμώνει και θα στηρίζει το θεσμό της οικογένειας. 

8. Κυρία Παπαστάθη μια ακόμη ερώτηση τελειώνοντας, τι θα λέγατε σε αυτούς που θα διαβάσουν αυτή την συνέντευξη; Γιατί να σας ψηφίσουν; 

Κοιτάξτε δεν προέρχομαι από πολιτικά τζάκια ή από κομματικούς μηχανισμούς . Έχω όμως όρεξη για δουλειά κι αγάπη για τον τόπο μου. Δώστε μου την ευκαιρία να σας το αποδείξω και πιστεύω ότι δεν θα σας απογοητεύσω. 
Έχω συμμετέχει στα δημοτικά δρώμενα του Δήμου, έχω αδιάλειπτη συμμετοχή στα πολιτιστικά δρώμενα, είμαι εκλεγμένη πρόεδρος στο Σύλλογο Εργαζομένων  Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού. Συμμετέχω ενεργά σε πολλές πολιτιστικές και κοινωνικές δράσεις διαφόρων συλλόγων. 

Έχω μάθει να σέβομαι την αντίθετη άποψη και να προχωράω με συνθέσεις. 
Προτάσσω το κοινό καλό και το δημόσιο συμφέρον. Πιστεύω ότι όλοι μαζί μπορούμε να πετύχουμε το καλύτερο, από όποια θέση και αν βρισκόμαστε. 
Οι νέες πολιτικοοικονομικές συνθήκες και τα μνημόνια μετά το 2010 έχουν ανατρέψει τη ζωή, τα σχέδια και τον προγραμματισμό μας. Απαιτούνται νέες δράσεις. 
Το όραμα μου και ο λόγος που συμμετέχω σε αυτές τις περιφερειακές εκλογές συνοψίζεται στο εξής. 
Αγωνίζομαι και θα αγωνίζομαι για μια περιφέρεια , για έναν τόπο, που να μας χωράει όλους. 

Σας ευχαριστώ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.

Blog Widget by LinkWithin