31 Μαρτίου 2019

Ανακοίνωση κ. Ζιώγα για την κάθοδο του στις περιφερειακες εκλογές

Φίλες και φίλοι
  Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι είμαι υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Ν. Βοιωτίας,  Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας με τον συνδυασμό της  Υποψήφιας Περιφερειάρχη  κ. Κατερίνας Μπατζελή «πατρίδα μας η Στερεά».
    Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους συμπολίτες μου, αποδέχτηκα την τιμητική πρόταση που μου έκανε η κ. Κατερίνα Μπατζελή να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιό της.
   Όπως γνωρίζετε  από τα φοιτητικά μου χρόνια ασχολήθηκα με τα πολιτιστικά, συνδικαλιστικά, αθλητικά  και κοινωνικά θέματα σε τοπικό και πανελλήνιο επίπεδο.
   Απ' όλες τις θέσεις  αγωνίστηκα, υπηρέτησα και υπηρετώ έως σήμερα με πάθος, τιμιότητα και πολιτικό πολιτισμό, με όλες τις δυνάμεις μου ενεργά την Αυτοδιοίκηση, μαχόμενος για τα προβλήματα όλων  των κοινωνικών ομάδων.
   Στόχος μου είναι να συμβάλλω υπεύθυνα για μια ισχυρή Περιφέρεια, διότι η  αυτοδιοίκηση γενικότερα, χρειάζεται  ανθρώπους με εμπειρία αλλά και νέους ανθρώπους με φρέσκιες ιδέες, που να μπορούν να διαχειριστούν τα σύνθετα προβλήματα των κοινωνιών και να εφαρμόσουν πολιτικές με σύγχρονες αναπτυξιακές δυνατότητες.
   Το όραμά μας είναι να διεκδικήσουμε και να πετύχουμε όλοι μαζί περισσότερα, κλείνοντας τη πόρτα στη μιζέρια, στη γκρίνια και στο λαϊκισμό που οδηγεί σε διχασμό τη τοπική κοινωνία.
    Με αίσθημα ευθύνης σας διαβεβαιώνω ότι θα φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης που με περιβάλετε  τόσα χρόνια  και θα αναλώσω όλες μου τις δυνάμεις για να υλοποιήσουμε όλοι μαζί, ένα φιλόδοξο και ρεαλιστικό πρόγραμμα για την Περιφέρεια μας , με συγκεκριμένους στόχους, με σαφήνεια ιδεών, με ολοκληρωμένες αναπτυξιακές επιλογές.

                                              Ζιώγας Γεώργιος
                                Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.

Blog Widget by LinkWithin