9 Μαρτίου 2019

Aνακοίνωση Γεωργίου Α. Τσεκούρα


Φίλες και φίλοι, συμπολίτισσες και συμπολίτες





Πριν αρκετό καιρό, πήρα την πρωτοβουλία να κατέβω ως ανεξάρτητος υποψήφιος για τον Δήμο Διστόμου – Αράχωβας – Αντίκυρας. 

Πριν ξεκινήσω την προσπάθεια αυτή, έκανα επαφές και στα τέσσερα χωριά του Δήμου με τους πρώην Δημάρχους και Προέδρους, και εξήγησα – χωρίς να διεκδικώ τον τίτλο του αρχηγού αλλά του συμμέτοχου – ότι μόνο με κοινή προσπάθεια, υπεράνω τοπικισμού και ιδεοληψιών, αυτός ο Δήμος με τις τεράστιες δυνατότητες μπορεί να πάει μπροστά.

Το όραμά μου  ήταν ξεκάθαρο και αφορούσε όχι μόνο την δημιουργία έργων υποδομής, αλλά και την ποιοτική αναβάθμιση του Δήμου σε όλα τα επίπεδα. Οι γνώσεις  και η εμπειρία μου μέχρι και σήμερα από θέσεις ευθύνης παρείχαν τα εχέγγυα για την επιτυχία του έργου.

Γνωρίζοντας ότι ο Δήμος μας έχει σοβαρές εκκρεμότητες αλλά παράλληλα και άπειρες δυνατότητες, έκρινα ότι το μυστικό της επιτυχίας θα ήταν η ύπαρξη μιας ομάδας που θα έκανε την υπέρβαση, θυσιάζοντας προσωπικά οφέλη ενώ συγχρόνως θα άντεχε τις αβάσιμες κριτικές.

Ο Δήμος μας, κόντρα στην θλιβερή πραγματικότητα,
θα μπορούσε να εργάζεται ως ένας ευρωπαϊκός οργανισμός, υλοποιώντας τεράστια έργα υποδομής και πετυχαίνοντας παράλληλα μία πολιτιστική ανάπτυξη στηριζόμενη στην παράδοσή μας.

Για τον σκοπό αυτό, δραστηριοποιήθηκα επικοινωνώντας με παραγωγικές τάξεις – συλλογικότητες και παρακολούθησα συνέδρια τοπικής αυτοδιοίκησης αναφορικά με προγράμματα έργων υποδομής, απασχόλησης, υποτροφιών, τουρισμού, υγείας, πολιτισμού, σύγχρονης τεχνολογίας κ.α.

Το σύνολο των συμπολιτών μας ανταποκρίθηκε συγκινητικά και αγκάλιασε την προσπάθειά μας. Οι άνθρωποι όμως που θα έπαιρναν το βάρος και θα έπρεπε να μοιραστούν το όραμα και να αποτελέσουν την ομάδα εργασίας – όχι μόνο για τις εκλογές – δεν ανταποκρίθηκαν πρόθυμα στον βαθμό που εγώ έκρινα ότι ήταν αναγκαίο, ώστε να στελεχωθούν οι κρίσιμες θέσεις όπως απαιτείται για την αποτελεσματική λειτουργία ενός σύγχρονου Δήμου. Σκοπός μου ήταν η παραγωγή έργου και μόνο, όχι απλά το πέρασμα μιας ακόμη τετραετίας.

Κατόπιν αυτών, επειδή σέβομαι τους συμπολίτες μου όλων των χωριών, δηλώνω ότι δεν θα συνεχίσω την προσπάθεια μου αυτή. Θέλω όμως να ευχαριστήσω από καρδιάς όλα τα στελέχη που με βοήθησαν και στάθηκαν δίπλα μου όλο αυτό το διάστημα. Θέλω επίσης να προστατεύσω και την δική μου πορεία που μέχρι τώρα στόχο είχε την προσφορά προς το κοινωνικό σύνολο.

Εύχομαι ολόψυχα τα καλύτερα στους συμπολίτες μου. Καλή επιτυχία σε όλους τους υποψηφίους. Προσωπικά παραμένω ενεργός πολίτης, συνεχίζοντας να είμαι στην διάθεση κάθε φορέα ή ατόμου.

Καλή συνέχεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.

Blog Widget by LinkWithin