9 Νοεμβρίου 2020

ΝΕΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ Χ.Κ. ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΣΕΖΟΝ






Ο Υπουργός Οικονομικών κ. Χρήστος Σταϊκούρας είχε την Παρασκευή, 6 Νοεμβρίου 2020, συνάντηση εργασίας με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εταιρείας Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ) Α.Ε., κ. Στέφανο Βλαστό. Στο πλαίσιο της συνάντησης, ο κ. Σταϊκούρας ενημερώθηκε διεξοδικά από τον κ. Βλαστό σχετικά με τις συστηματικές ενέργειες που έχει κάνει η ΕΤΑΔ για την έγκαιρη προετοιμασία, τον εκσυγχρονισμό και την εύρυθμη λειτουργία, εν μέσω της πανδημικής κρίσης και του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού . Σημειώνεται, ότι για τα εν λόγω θέματα, είχαν προηγηθεί και άλλες σχετικές συναντήσεις, στην κατεύθυνση της ολοκλήρωσης των προαπαιτούμενων και της επιτάχυνσης των διαδικασιών.
 

Συγκεκριμένα, όπως επισήμανε ο κ. Βλαστός, παρά τις νέες, έκτακτες συνθήκες και τα περιοριστικά μέτρα, ενόψει της φετινής χειμερινής περιόδου η εταιρεία έχει ήδη διασφαλίσει την έγκαιρη υλοποίηση όλων των απαραίτητων εργασιών συντήρησης, τεχνικής αναβάθμισης και βελτίωσης της ασφάλειας των επισκεπτών του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού, ενώ έχει προχωρήσει, με επιτυχία, στον ψηφιακό μετασχηματισμό των υπηρεσιών της, με στόχο να προσφέρει στους επισκέπτες και χιονοδρόμους μια συνολικά αναβαθμισμένη, ποιοτικά υψηλή και ασφαλή εμπειρία.

Στο πλαίσιο αυτό, όπως ενημέρωσε τον Υπουργό Οικονομικών ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΤΑΔ, η εταιρεία, έως τα τέλη Σεπτεμβρίου, είχε ολοκληρώσει τις ετήσιες συντηρήσεις των αναβατήρων και υποσταθμών, ενώ υλοποίησε εργασίες συντήρησης του χιονοδρομικού πεδίου και διενήργησε διεθνή διαγωνισμό για τη διάστρωση των πιστών για τρία έτη, με δυνατότητα επέκτασης για ακόμα ένα έτος. Επιπλέον, μετά από πάρα πολλά χρόνια έγιναν εργασίες συντήρησης του κελύφους Σαλέ Κελάρια και Φτερόλακα, μιας σημαντικής επένδυσης, συνολικού ύψους 200.000 €.

Παράλληλα, η ΕΤΑΔ, ως διαχειρίστρια του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού, προχώρησε πρόσφατα στη διενέργεια διαγωνισμών μακροχρόνιας μίσθωσης (4+4 έτη) των Σαλέ (Φτερόλακα και Κελάρια), αλλά και στη μίσθωση χώρων ενοικίασης εξοπλισμού.

Με στόχο την αναβάθμιση των υπηρεσιών της και την καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών της, η εταιρεία εφάρμοσε μια νέα τιμολογιακή πολιτική και μια στρατηγική ψηφιακού μετασχηματισμού, παρέχοντας στους επισκέπτες του Χιονοδρομικού Κέντρου την υπηρεσία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου (web-ticket), προχωρώντας παράλληλα στον καθαρισμό του βουνού και στην απομάκρυνση και ανακύκλωση άχρηστου υλικού.

Επιπροσθέτως, έπειτα από σχετικές συζητήσεις με την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος και τους όμορους Δήμους, λαμβάνεται για την επερχόμενη περίοδο μέριμνα και για την αποκατάσταση των οδοστρωμάτων των κεντρικών οδών και τον απαραίτητο εκχιονισμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Σχόλια Facebook

Blog Widget by LinkWithin