5 Σεπτεμβρίου 2019

ΟΣΕ Λιβαδειάς : Παράπονα αναγνώστη για τα εισιτήρια που εκδίδονται


*Τελικά το ταξίδι Λιβαδειά-  Αθήνα με IC που κανονικά κοστίζει 13,90€ κόστισε 36,90€



Χθες το πρωί στο σταθμό του ΟΣΕ στη Λιβαδειά, πήγα να αγοράσω εισιτήριο για το τρένο προς Αθήνα. Η κοπέλα στα εκδοτήρια μου είπε ότι για το τρένο που ήθελα,  δεν υπάρχει θέση, άρα δεν μπορεί να μου εκδώσει εισιτήριο.
Της ειπα λοιπόν ότι δεν με πειράζει. Θ' ανέβω στο τρένο κ θα βγάλω το εισιτήριο με το προβλεπόμενο πρόστιμο μέσα.
Εκείνη μου πρότεινε να μου εκδώσει εισιτήριο για το επόμενο τρένο κ να μην πληρώσω το πρόστιμο.  Στην ερώτηση μου αν γίνεται με διαβεβαίωσε πως γινεται.
Όταν λοιπόν μπήκα στο τρένο, κατά τον έλεγχο, οι ελεγκτές μου είπαν πως το γεγονός ότι έχω εισιτήριο για το επόμενο τρένο απαγορεύεται Κ ότι πρέπει να πληρώσω παλι το εισιτήριο με το πρόστιμο . Όταν είπα ότι αυτή την λύση μου πρότεινε η κοπέλα από τα εκδοτήρια, μου είπαν πως είναι παγια τακτική της κ το έχει κάνει σε πολύ κόσμο.
Το άσχημο είναι ότι τα εκδοτήρια του ΟΣΕ πλέον τα δουλεύουν ιδιώτες.  Η συγκεκριμένη κυρία λοιπόν παίρνει ποσοστά επί των εισιτηρίων που εκδίδει κ γι αυτο παραπλανά τον κόσμο

Από αναγνώστη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.

Blog Widget by LinkWithin