3 Σεπτεμβρίου 2019

Ο Γιώργος Ζιώγας γ. Γραμματέας στον Δήμο Λεβαδέων

                   ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ         
                                                                  Λιβαδειά  2 – 9 - 2019

   Θεωρώ υποχρέωση μου να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο κ. Ιωάννη Ταγκαλέγκα για την εμπιστοσύνη και την τιμή  που έδειξε στο πρόσωπό μου και μου εμπιστεύθηκε τη θέση του Γενικού Γραμματέα Δήμου Λεβαδέων, και τον διαβεβαιώνω ότι θα πράξω το καλύτερο δυνατόν για να φανώ αντάξιος των προσδοκιών του.
     Με αίσθημα ευθύνης  θα είμαι στη διάθεση όλων των δημοτικών συμβούλων, των υπηρεσιακών στελεχών, όλων  των εργαζομένων αλλά και των  θεσμικών παραγόντων του Δήμου.
     Επιδίωξή μου είναι να υπάρξει μια άριστη συνεργασία, ειλικρινής και εποικοδομητική με στόχο την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου προς όφελος των πολιτών.
      Με την ευκαιρία της ορκωμοσίας των αιρετών της Αυτοδιοίκησης  και την ανάληψη των καθηκόντων των , θα ήθελα να  συγχαρώ και να  ευχηθώ καλή και δημιουργική θητεία   στον  Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας κ. Φάνη Σπανό, στους περιφερειακούς  συμβούλους, στους νέους  Δημάρχους της Βοιωτίας, δημοτικούς συμβούλους και τοπικούς προέδρους.
     Επίσης, συγχαρητήρια και καλή συνεργασία στους πρώην συναδέλφους μου και συνεργάτες  στην αυτοδιοίκηση  Αντιπεριφερειάρχες κ, Φανή Παπαθωμά και κ. Κώστα Μπακομήτρο  με την ανάληψη των νέων καθηκόντων τους.

                                               Γιώργος  Ζιώγας
                                 Γενικός Γραμματέας Δήμου Λεβαδέων
              

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.

Blog Widget by LinkWithin