27 Ιουνίου 2019

Στην τελευταία του κατοικία ο Ανδρέας Τσούρας

Ένας σημαντικός Κυριακάτης κηδεύτηκε χθες 26.06.2019 στην ιδιαίτερη πατρίδα του. Πλήθος κόσμου συνόδευσε στην τελευταία του κατοικία τον αείμνηστο λογοτέχνη και ποιητή Ανδρέα Σπ. Τσούρα, μια προσωπικότητα των γραμμάτων που τίμησε όσο λίγοι τον τόπο της καταγωγής του, αφήνοντας – ενδεικτικά – πίσω του ποιήματα σαν κι` αυτό που δημοσιεύθηκε στην έκδοση «Κυριάκι» (2006) αφιερωμένο στο χωρίου του:


«Κυριακι μου, 
Σου εχω δωσει ολη την ψυχη μου
Μη στεναχωριεσαι, οταν ερθει ο Χαρος
Δε θα βρει τιποτα να μου παρει»…

Τον επικήδειο εκφώνησε η συγχωριανή του κα Κατερίνα Κοσκοβόλη – Γιαχρίτση, υποψήφια Βουλευτής ΚΙΝΑΛ Ν. Βοιωτίας, αυτοδιοιητικός και στέλεχος των ΟΤΑ, πρόσωπο με το οποίο συνδέονταν με στενούς οικογενειακούς και φιλικούς δεσμούς, απ` όπου και οι πληροφορίες μέσω του προσωπικού της αρχείου.


Αιωνία του η μνήμη.


Από orhomenos press


1 σχόλιο:

  1. Ειμασταν συναδελφοι στον ΟΤΕ και φιλοι. Τωρα το εμαθα και λυπηθηκα .Λεγομαι Νανθος Καβαλιωτης και γραφω απ' το κομπιουτερ της συζυγου μου. Στειλτε μου τηλεφωνο να μιλησουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.

Blog Widget by LinkWithin