Σοβαρές οικονομικές απώλειες για τους απλούς πολίτες , φέρνει μεταξύ των άλλων προβλημάτων , η υποστελέχωση των ΕΛΤΑ.
Πολλές φορές παρατηρούνται σοβαρές δυσλειτουργίες παρά τις προσπάθειες των ατόμων που έχουν απομείνει να εξυπηρετούν τον κόσμο. Μάλιστα στην περιοχή της Αράχωβας, τις περισσότερες φορές, μόνο ένα άτομο καλείται να εξυπηρετήσει όλον τον κόσμο της Αράχωβας , με διανομές , πληρωμές, αποστολές, παραλαβές και ότι άλλες εργασίες υπάρχουν στα ΕΛΤΑ.
Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι οι απλοί πολίτες πέραν των όποιων καθυστερήσεων, να μην επωφελούνται κάποιων προνομίων που τους παρέχονται.
Για παράδειγμα , το τελευταίο χρονικό διάστημα , η εμπρόθεσμη πληρωμή λογαριασμών της ΔΕΗ, φέρνει μια έκπτωση στο τιμολόγιο τους, την οποία την καρπώνεται ο καταναλωτής.
Ειδικά σε μεγάλους λογαριασμούς, το ποσοστό της έκπτωσης είναι κάποιο σεβαστό ποσό.
Τι γίνεται όμως όταν οι λογαριασμοί φθάνουν εκπρόθεσμα στους καταναλωτές ;
΄Ενα τέτοιο περιστατικό συνέβη και στην περιοχή μας, με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να παραλάβει τον λογαριασμό του αφού είχε λήξει και ως εκ τούτου έχασε για δεύτερη μάλιστα συνεχόμενη φορά το δικαίωμα της έκπτωσης . Αν συνυπολογίσουμε ότι ο εν λόγω καταναλωτής είναι και επαγγελματίας , καταλαβαίνει κανείς ότι τα χρήματα που δεν καρπώθηκε από την έκπτωση που του παρέχει η ΔΕΗ , είναι ένα μεγάλο χρηματικό ποσό.
Παρά τις έντονες διαμαρτυρίες του, τόσο προς το γραφείο της ΔΕΔΗΕ αλλά και προς τα ΕΛΤΑ, δεν κατάφερε να επιλύσει το πρόβλημα του , παρά τις δικαιολογημένες του αιτιάσεις.
Τέλος, ο εν λόγω πολίτης , καλεί και πιθανούς άλλους καταναλωτές , οι οποίοι έχουν βρεθεί σε παρόμοια κατάσταση , να συστρατευθούν προς ομαδική διεκδίκηση των χαμένων τους προνομίων.
Φαίνεται τελικά ότι η λύση των ηλεκτρονικών πληρωμών με πάγιες εντολές είναι μονόδρομος για όλους κάτι όμως που δεν έχει διαφημιστεί αρκετά.