Τετάρτη, 14 Σεπτεμβρίου 2016

Απάντηση στην επιστολή καταγγελίας των ΤΑΞΙ



Με την παρούσα θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι η επιστολή των ΤΑΞΙ ΛΕΙΒΑΔΙΑΣ με ημερομηνία ανάρτησης 13/09/2016 ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα και παραθέτει στοιχεία που δεν έχουν βάση. Με βάση τα γεγονότα σας παραθέτω τα κάτωθι:



1) Η εταιρία μας συμμετείχε σε διαγωνισμό - διαπραγμάτευση της Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας – Περιφερειακή Ενότητα Βοιωτίας με Αρ. πρωτοκόλλου 4571/08-09-2016 και ΑΔΑ: 638Τ7ΛΗ-ΞΘΗ



2) Στον διαγωνισμό συμμετείχε πέραν την δικής μας εταιρίας και τα ΚΤΕΛ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ





3) Για το δρομολόγιο ΝΕΟ 10 ( το επίμαχο δρομολόγιο) ο διαγωνισμός προβλέπει την συγχώνευση 3 δρομολογίων ταξί που εκτελούνταν με τον διαγωνισμό που έλαβε χώρα το 2015 και συγκεκριμένα τα Δρομολόγιο με αριθμό 18,33,34 και τα οποία ενοποιήθηκαν και προέκυψε το δρομολόγιο ΝΕΟ 10. Πέραν των παραπάνω δρομολογίων 18,33,34 όπου εκτελούσαν ταξί μεταφέρονταν μέγιστος αριθμός 12 μαθητών – δηλαδή 3 ταξί επί 4 μαθητές μέγιστη χωρητικότητα ισούται με 12 μαθητές. Το δρομολόγιο ΝΕΟ 10 προβλέπει την μεταφορά 15 μαθητών γεγονός που θα σήμαινε αν συνέχιζε η εκτέλεση των εν λόγω δρομολογίων με ταξί να προστεθεί ένα επιπλέον ταξί άρα 4 ταξί στο σύνολο.



4) Για το δρομολόγιο ΝΕΟ η εταιρία μας θα αποζημιώνεται ημερησίως με 67,14€ πλέον Φ.Π.Α για αναχώρηση και επιστροφή





5) Για τα δρομολόγια 18,33,34 τα ταξί αποζημιώνονταν ημερησίως με το ποσό των 38,10 € πλέον Φ.Π.Α για το δρομολόγιο με αριθμό 18 , με το ποσό των 34,65€ για το δρομολόγιο 33 και αντιστοίχως 34,65 € για το δρομολόγιο 34. Συνολικό ποσό ημερησίας αποζημίωσης 107,4 € πλέον Φ.Π.Α χωρίς να υπολογίζουμε το κόστος για πρόσθετο ταξί που έπρεπε να μπει λόγω της αύξησης των μαθητών άρα συνολικό κόστος για 4 ταξί θα ήταν περίπου 140 €. Αυτό συνεπάγεται ένα ημερήσιο κόστος εξοικονόμησης χρημάτων για την Περιφέρεια προκειμένου να τα διοχετεύσει σε άλλες δράσεις κοινωνικού χαρακτήρα 72,86€ Χ 175 ημέρες το χρόνο = 12.750€ ( ΔΩΔΕΚΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΠΤΑΚΟΣΙΑ ΠΕΝΗΝΤΑ ΕΥΡΩ) – Τα παραπάνω ποσά προκύπτουν από την διακήρυξη 1960/23-4-2015 και τον ηλεκτρονικό διαγωνισμό που έκανε η Περιφερειακή Ενότητα Βοιωτίας).



6) Όσον αφορά την ασφάλεια των μαθητών κατά την μεταφορά τους η εταιρίας μας διαβεβαιώνει ότι διαθέτει οδηγούς οι οποίοι είναι μόνιμοι κάτοικοι της περιοχής ή εάν δεν είναι έχουν γνώση από οδήγηση σε δύσκολες συνθήκες , τα λεωφορεία τα οποία θα εκτελούν το έργο όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία θα έχουν όλες τις απαραίτητες προδιαγραφές που ορίζει η νομοθεσία , όπως άλλωστε έχουν και τα Ταξί που εκτελούσαν το εν λόγω έργο έως τώρα και θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να λυθούν τα όποια προβλήματα που προκύψουν εφόσον αυτό είναι δυνατόν και δεν εξαρτάται σε εξωγενής παράγοντες





Τέλος θα ήθελα να παρακαλέσω τους επαγγελματίες των Ταξί να μην εξαπολύουν επιθέσεις απέναντι στην εταιρία μας καθώς ουδέποτε τους ενοχλήσαμε , ούτε το επιδιώκουμε , κατανοούμε ότι κάποιοι μεταφορείς χάνουν ένα σημαντικό εισόδημα για αυτούς που λάμβαναν χρόνια τώρα και οι οικογένειες τους έρχονται σε δυσχερή θέση, όμως δεν δύναται πάντα για τα πάντα να περιμένουμε το δημόσιο να μας λύσει τα προβλήματα. Δουλειά υπάρχει για όλους αρκεί να υπάρχει όρεξη και αγώνας καθώς όλοι έχουμε οικογένειες και όλοι παλεύουμε σε καθημερινή βάση για την επιβίωσή μας. Είμαι πάντα στην διάθεσή σας,





Best Regards,

Kantzos Nikolaos









Kantzos Travel Services

Sales & Operations Manager

Tel: 00302102588921X106|Fax: 00302102522317

Business Mobile: 00306972991432

http://www.kantzos.gr/

Σχόλια Facebook

Blog Widget by LinkWithin