16 Μαΐου 2023

Υποψήφια ξανά η Βάλια Καραβά .




 Δελτίο Τύπου

Με τον Γιάννη γνωριζόμαστε, σχεδόν, από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Γιος του αγαπημένου μου παπα-Δημήτρη και οικογενειακός μας φίλος.

Το 2019, μου έκανε την τιμητική πρόταση να συμβάλλω στο όραμά του για τον Δήμο μας. Συμφώνησα, λοιπόν, μαζί του, για μια προοπτική με κύριους όρους την αλήθεια, την εντιμότητα και το ήθος.

Εμπιστευόμενη τον Γιάννη και την αυτοδιοικητική του εμπειρία έως τότε και έχοντας από παιδί σαν όνειρο να βάλω, έστω, ένα μικρό λιθαράκι στην εξέλιξη του πολυαγαπημένου μου τόπου, αποδέχτηκα να δώσω τον αγώνα εκείνο στο πλευρό του.

Κατά τη διάρκεια των 4 ετών που ακολούθησαν, μου έκανε την τιμή να με εμπιστευτεί. Αρχικά, στη θέση της Εντεταλμένης Δημοτικής Συμβούλου σε θέματα Παιδείας, στη συνέχεια, ως Αντιδήμαρχο Πολιτισμού, Αθλητισμού και Τουριστικής ανάπτυξης του Δήμου και τέλος, με την πρότασή του ως Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, θέση την οποία κατέχω έως και σήμερα.

Όταν ξεκίνησε αυτό το «ταξίδι» ήμουν εντελώς άπειρη αυτοδιοικητικά. Ωστόσο, αυτό δεν τον απέτρεψε να με εμπιστευτεί. Γι’ αυτό, θα τον ευχαριστώ παντοτινά…

Θεωρώ υποχρέωσή μου να συνεχίσω τον αγώνα… Να σταθώ στο πλάι του υπερασπιζόμενη το όραμα και την προοπτική που ξεκινήσαμε, πιστεύοντας πλέον πιο πολύ σ’ αυτόν. Και στον αγώνα αυτό να παροτρύνω κι άλλα – νεαρής ηλικίας - άτομα να συμμετέχουν. Άλλωστε, πάντα πίστευα ότι η νέα γενιά πρέπει να αποφασίζει για το μέλλον της και οι εμπειρότεροι οφείλουν να την παρακινούν και να της δίνουν την ώθηση να υλοποιεί τα όνειρά της.

Σήμερα, λοιπόν, δίνουμε τα χέρια σε μια Νέα Συμφωνία, έχοντας ως επίκεντρο τον πολίτη και στοχεύοντας στην επίλυση των προβλημάτων του.

Μοναδική μου δέσμευση αποτελεί ότι θα συνεχίσω να εργάζομαι απρόσκοπτα, με τον ίδιο ζήλο, βασιζόμενη κυρίως στο ήθος και τις αξίες, με τις οποίες με εφοδίασε η οικογένειά μου. Σκοπός μου, να υπηρετώ το Δήμο μας και τις ανάγκες του πολίτη, κοιτάζοντάς σας στα μάτια με το ίδιο, καθαρό βλέμμα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.

Blog Widget by LinkWithin