14 Ιανουαρίου 2022

Προβληματισμός αναγνώστη για τις υπηρεσίες δομής υγείας του ΔΗΜΟΥ Δ.Α.Α.




Πριν δυο ήμερες επισκέφθηκα το κέντρο υγείας είχα πυρετό και ήμουν σε άσχημη κατάσταση.


Το μόνο που μου έκαναν ήταν ένα ραπιντ τεστ που βγήκε αρνητικό.

Η γιατρός που μου έκανε το ραπιντ αν και τη παρακάλεσα να με
εξετάσει ή να μου συστήσει κάτι για την κατάστασή μου, το μόνο που μου είπε
ήταν να πάω στη Λειβαδιά στο νοσοκομείο, ούτε ένα θερμόμετρο δεν μου
έβαλαν..
Ισχυρίζονταν ότι έτσι λέει ο ΕΟΔΥ, ούτε μια συμβουλή για το
πυρετό .
Δηλαδή η συγκεκριμένη δομή στον ΔΗΜΟ ΔΑΑ, είναι μόνο για ραπιντ και δεν
προσφέρει καμία πρώτη βοήθεια......


Βέβαια δε χρειάζεται να υπάρχει ολόκληρο
κέντρο για ένα ραπιντ... όταν στο παλιό δημαρχείο της Λειβαδιάς
γίνονται πάρα πολλά ραπιντ καθημερινώς χωρίς να είναι Κέντρο Υγείας.

Τι να πω.. να είμαι στο ΕΣΥ και η γιατρός να αρνείται έστω και τις πρώτες
βοήθειες...

Υ.Γ. Εννοείτε το παραπάνω κείμενο το έστειλε αναγνώστης με το όνομα του.  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.

Blog Widget by LinkWithin