Παρασκευή, 16 Ιανουαρίου 2015

Mercedes : Υπό πλήρη αμφισβήτηση η αξιοπιστία της.





Κλυδωνίζεται το κύρος της Mercendes , έπειτα από τα προβληματικά εξαρτήματα που τοποθετεί στα πανάκριβα αυτοκίνητα της.
Αυτοκίνητα αξίας 40 και 50 χιλιάδων ευρώ, φτάνουν στο σημείο να σέρνονται στα συνεργεία και  να πληρώνουν για την αντικατάσταση ελαττωματικών  βασικών εξαρτημάτων, σαν να πρόκειται για οικονομικές σειρές αυτοκινήτων .
Δυστυχώς ακόμα και η επίσημη εξυπηρέτηση πελατών, της κεντρικής αντιπροσωπείας, δια στόματος του κου Καραμπέτσου, δεν μπορούν να σώσουν το κύρος της εταιρείας, αντιμετωπίζοντας τους πελάτες τους σαν πολίτες ευτελούς επιπέδου και  μειωμένης νοημοσύνης, κλείνοντας τους το  τηλέφωνο στα παράπονα των πελατών.
Οι πελάτες ήταν γι αυτούς , μόνο όταν πληρώνουν τα ακριβά μοντέλα τους.
Όσον αφορά το μεγαλύτερο και πιο συχνό πρόβλημα , που αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες των mercedes, είναι αυτό με την κλειδαριά ELV .
Ένα πανάκριβο εξάρτημα που όταν απευθύνεσαι στην κατά τ άλλα "σοβαρή" εταιρεία, δεν αναγνωρίζουν ποτέ και τίποτε. Ούτε καν τα καθημερινά περιστατικά δεν πτοούν τους κυρίους των αντιπροσωπειών.
Φίλοι και γνωστοί που κουβέντιασα το θέμα -πέραν ότι ήμουν ενήμερος για το εν λόγω πρόβλημα από το δικό μου συνεργείο- έχουν όλοι να μου αφηγηθούν ένα τέτοιο περιστατικό που συνέβει σε κατόχους mercedes.


Αυτά για την ακριβή και "σοβαρή" εταιρεία . Όσον αφορά την αντιμετώπιση μας από του υπευθύνους των αντιπροσωπειών , ο λαός μας ξέρει τελικά να τους στέλνει εκεί που τους αξίζει.
Προσωπικά ήδη  έχω δώσει εντολή σε δικηγόρο για να ασκηθούν οι νόμιμες διαδικασίες προς όλους τους εμπλεκόμενους.
Από  τον ιδιοκτήτη του e-hani.