Όπως αναφέρουν και οι δημιουργοί του, ήταν από την αρχή ένα μικρό φεστιβάλ ελεύθερης συνεισφοράς. Χωρίς χορηγίες. Χωρίς ανταλλάγματα. Χωρίς τη λογική της μεγάλης παραγωγής.
Το θέλαμε μικρό σαν πανηγύρι, σαν συνάντηση και ανάσα στο βουνό, γράφουν χαρακτηριστικά.
Όχι σαν βιομηχανία θεάματος.
Το κρατήσαμε με τις δικές μας δυνάμεις, όσο μπορούσαμε. Όμως μια χούφτα άνθρωποι δεν μπορούν να σηκώνουν για πάντα μόνοι τους κάτι που, από τη φύση του, ζητά κοινότητα
.
Ευχαριστούμε όσες και όσους το στηρίξατε αυτά τα χρόνια. Το μέλλον είναι ανοιχτό.
Ευχαριστούμε όσες και όσους το στηρίξατε αυτά τα χρόνια. Το μέλλον είναι ανοιχτό.
Ο χώρος του φεστιβάλ προορίζεται πλέον για σταθμό αποθήκευσης μπαταριών.
Το Upper Ground υπήρξε η δική μας προσπάθεια να δοθεί σε αυτόν τον τόπο ένα άλλο νόημα, ώστε να μη γίνει μόνο χώρος βιομηχανικής εγκατάστασης, αλλά τόπος σχέσης, γιορτής, παιδείας και κοινής ζωής.
Και τελειώνει η σχετική ανακοίνωση με την εξής φράση :
Όσο μπορούμε, θα αφήνουμε ίχνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.