Νωρίτερα από το αναμενόμενο, αποκαταστάθηκε η βλάβη στο δίκτυο ύδρευσης στην Αράχωβα.
Εδώ να σημειώσουμε ότι η βλάβη δεν προήλθε από τα έργα που γίνονται σε παρακείμενο σημείο για την ανάπλαση της Αράχωβας.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.