Ένα μεγάλο γιατί..
Ένα μεγάλο γιατί ταλανίζει τους συγγενείς της άτυχης Βιοσάνας που άφησε τη τελευταία της πνοή μόλις στα 35 της χρόνια!
Η Βιοσάνα Μανέ κατοικούσε στην Αντίκυρα και βρέθηκε στο νοσοκομείο Λιβαδειάς για να γεννήσει το δεύτερο παιδί της.
Η γέννηση θα γινόταν με καισαρική τομή.
Ξαφνικά υπήρξε ακατάσχετη αιμορραγία με αποτέλεσμα να πέσει πάνω της όλο το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό που βρισκόταν εκείνη τη στιγμή στο νοσοκομείο. Η κατάσταση της επιδεινώθηκε και κρίθηκε απαραίτητη η μεταφορά της σε νοσοκομείο των Αθηνών.
Η άτυχη γυναίκα είχε φέρει στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι, το δεύτερο παιδί της οικογένειας. Ήδη ήταν μητέρα ενός 8χρονου αγοριού, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, η εγκυμοσύνη της εξελισσόταν χωρίς προβλήματα.
Η κηδεία της άτυχης μητέρας θα γίνει αύριο Σάββατο 27 Ιουνίου στις 4:00 το απόγευμα από τον Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου.
Λιβαδειά Ενημέρωση

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.