26 Ιουνίου 2026

Νεαρή μητέρα που κατοικούσε στην Αντίκυρα, κατέληξε μετά τον τοκετό.

 Ένα μεγάλο γιατί..





Ένα μεγάλο γιατί ταλανίζει τους συγγενείς της άτυχης Βιοσάνας που άφησε τη τελευταία της πνοή μόλις στα 35 της χρόνια!

Η Βιοσάνα Μανέ κατοικούσε στην Αντίκυρα και βρέθηκε στο νοσοκομείο Λιβαδειάς για να γεννήσει το δεύτερο παιδί της.

Η γέννηση θα γινόταν με καισαρική τομή.

Ξαφνικά υπήρξε ακατάσχετη αιμορραγία με αποτέλεσμα να πέσει πάνω της όλο το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό που βρισκόταν εκείνη τη στιγμή στο νοσοκομείο. Η κατάσταση της επιδεινώθηκε και κρίθηκε απαραίτητη η μεταφορά της σε νοσοκομείο των Αθηνών.


Η άτυχη γυναίκα είχε φέρει στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι, το δεύτερο παιδί της οικογένειας. Ήδη ήταν μητέρα ενός 8χρονου αγοριού, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, η εγκυμοσύνη της εξελισσόταν χωρίς προβλήματα.

Η κηδεία της άτυχης μητέρας θα γίνει αύριο Σάββατο 27 Ιουνίου στις 4:00 το απόγευμα από τον Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου.




Λιβαδειά Ενημέρωση


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.

Blog Widget by LinkWithin