Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σήμερα, Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026, θα πραγματοποιηθεί διακοπή υδροδότησης σε όλο τον οικισμό της Αράχωβας έως τις 5:00 μ.μ. , λόγω έκτακτης βλάβης στο δίκτυο ύδρευσης.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.