6 Οκτωβρίου 2023

Οι 6 πολίτες του ΔΗΜΟΥ ΔΑΑ που δίνουν την μάχη στις περιφερειακές εκλογές.

 







Έξι  πολίτες  από τον Δήμο ΔΑΑ, διεκδικούν την εκλογή τους στο περιφερειακό συμβούλιο της Στερεάς Ελλάδας, στις επερχόμενες εκλογές.

Δύο άτομα από την Αράχωβα, δύο από το Δίστομο και δύο κυρίες από την Αντίκυρα,  ρίχνονται στην μάχη για την εκπροσώπηση μας στην περιφερειακή διοίκηση.

Με τυχαία σειρά παρουσιάζουμε τις πέντε αυτές υποψηφιότητες : 


Γιώργος Αγγελόπουλος : 

Αγγελόπουλος Γεώργιος - Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος με τον Απόστολο Γκλέτσο στην ΠΕ Βοιωτίας


Αγαπητές/τοι φίλες και φίλοι, 

Γεννήθηκα το 1981 στην Αθήνα, κατάγομαι από το Δίστομο και κατοικώ μόνιμα στην Παραλία Διστόμου. 

Για περίπου πέντε χρόνια εργάστηκα στην Αθήνα, στην Γαλλική Πολυεθνική εταιρεία Schneider ElectricΤο 2007 επέστρεψα στον τόπο καταγωγής μου, για να εργαστώ στην εταιρεία Αλουμίνιο της Ελλάδος (Όμιλος Μυτιληναίος), στην Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών, όπου συνεχίζω να εργάζομαι μέχρι σήμερα. 

Είμαι πτυχιούχος Ηλεκτρονικός Μηχανικός (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, 1999-2003) με Μεταπτυχιακό Τίτλο Σπουδών (MSc) στην Εκπαίδευση, Ανθρώπινο Δυναμικό και Πολιτικές Απασχόλησης (Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, 2021-2023). 

Το 2014 εκλέχθηκα για πρώτη φορά Δημοτικός Σύμβουλος στον Δήμο Διστόμου – Αράχωβας – Αντίκυρας. Έκτοτε, έχω υπηρετήσει στις θέσεις του Προέδρου Δημοτικού Συμβουλίου (2022-2023) και του Αντιδημάρχου Τεχνικών Έργων, Πολεοδομίας και Περιβάλλοντος (2017-2019). 

Είμαι μέλος της διοίκησης του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Επαρχίας Λιβαδειάς, όπου έχω διατελέσει και Γενικός Γραμματέας. Επίσης, από το 2014 έως το 2021 ήμουν μέλος της διοίκησης του Σωματείου Ένωση στην εταιρεία Αλουμίνιο της Ελλάδος, όπου έχω υπηρετήσει στις θέσεις του Αντιπροέδρου και του Ταμία. Επιπλέον είμαι απόφοιτος της Ακαδημίας της Εργασίας της ΓΣΕΕ (2016-2018).  

Αποφάσισα να συνταχθώ με τον Απόστολο Γκλέτσο για την καθαρότητα και τον δυναμισμό του, το σχέδιό του για την Στερεά Ελλάδα και την όρεξη του για δουλειά! 

Με γνώμονα την αγάπη μου για τον τόπο και τους ανθρώπουςαγωνίζομαι εδώ και χρόνια πλάι στον εργαζόμενο και τον δημότη, τον απλό στερεοελλαδίτη. Παραμένω δίπλα σου καθαρός και δυναμικός, μαχόμενος με την ψυχή μου για ένα καλύτερο αύριο!  

Σας καλώ όλους να ενωθείτε μαζί μας, με τον Απόστολο Γκλέτσο και την Ενωτική περιφερειακή κίνηση, ώστε να φέρουμε ξανά την «Στερεά στο επίκεντρο»! 

 

Με εκτίμηση, 

Αγγελόπουλος Γεώργιος 


Γεώργιος Σύρος :

 Αγαπητοί συμπολίτες, φίλες και φίλοι. Πριν λίγες μέρες ανακοίνωσα την υποψηφιότητά μου Ως περιφερειακός σύμβουλος με την παράταξη του Φανή Σπανού. Αποδέχτηκα Την πρόταση του επικεφαλή του συνδυασμού για να συμμετέχω και εγώ στον αγώνα για την διεκδίκηση της περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας. Αποφάσισα να συμμετέχω σε μία ομάδα που διαθέτει όραμα ,γνώση , Εμπειρία , θέληση και όραμα για τα κοινά και καθημερινά ζητήματα. Τέσσερα χρόνια ο Φάνης Σπανος και η ομάδα του έδειξε τι μπορεί να πετύχει και διεκδίκησε πράγματα για το καλύτερο μέλλον της Βοιωτίας και της περιφέρειας μας. Έτσι κι εγώ θα προσπαθήσω με τις δικές μου δυνάμεις να ενισχύσω αυτή την προσπάθεια.

Η καθημερινή μου επαφή με τον κόσμο με κάνει Κοινωνό των προβλημάτων αλλά και των αναγκών. Όλα αυτά θέλω να τα μεταφέρω μέσα στην αίθουσα του περιφερειακού συμβουλίου και να επιδιώξω λύσεις. Ζούμε σε μία εποχή που οι αλλαγές είναι καθημερινές γι' αυτό χρειάζεται συνεχής αγώνας.
Εργάζομαι για χρόνια και επιτυχημένα στον ευαίσθητο χώρο της εστίασης και της ψυχαγωγίας, ξέρω να βλέπω τις ανάγκες αλλά και να δίνω λύση στα προβλήματα.
όσοι με γνωρίζετε Ξέρετε ότι δεν είμαι επαγγελματίας πολιτικός ούτε προέρχομαι από κάποια πολιτική οικογένεια. Η δύναμη για να κερδίσω σε αυτόν τον αγώνα είστε όλοι εσείς. Θα ήθελα να ζητήσω να είμαι ο τρίτος σταυρός στο ψηφοδέλτιο «Επιμένουμε στην καρδιά της Ελλάδας» αλλά πρώτος στην καρδιά σας.


ΕΛΕΝΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ : Μια εκπαιδευτικός από την Αντίκυρα που διδάσκει σε σχολεία της  Αράχωβας,  εν ενεργεία πρόεδρος του τοπικού συμβουλίου Αντίκυρας, πλέον κατεβαίνει με τον υποψήφιο περιφερειάρχη κο ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ. 


'Αννα Μπάρλου : Μόνιμη κάτοικος Διστόμου,  Ασφαλιστική σύμβουλος  στο επάγγελμα, σύζυγος και μητέρα τριών παιδιών, ενεργό μέλος στην κοινωνία του Διστόμου, κατεβαίνει και αυτή στην μάχη, με το ψηφοδέλτιο του ΦΑΝΗ ΣΠΑΝΟΥ.


Υποψήφια με τον Λουκά Αποστολίδη και το ΠΑΣΟΚ, είναι και η Αραχωβίτισσα Γιώτα

Παλάτζα, η οποία γράφει χαρακτηριστικά τα εξής : 

Έχω την χαρά να αγωνιστώ μαζί με τον Λουκά Αποστολίδη, ως υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος Βοιωτίας στον συνδυασμό «Πατρίδα μας η Στερεά».

Θα χαρώ πολύ να με στηρίξετε! "


Η Λιλίκα Τρομπούκη από την Αντίκυρα και η συμμετοχή της στο ψηφοδέλτιο του κ. Γλέτσου, είναι άλλη μια  υποψηφιότητα από τον Δήμο ΔΑΑ. Μετά την τοπική αυτοδιοίκηση , κάνει την δική της προσπάθεια και στην περιφέρεια .

Καλή επιτυχία σε όλους από το e-hani

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.

Blog Widget by LinkWithin