18 Ιανουαρίου 2019

Αποχώρηση Ευσ. Γιαννέλου από τα κοινά του ΔΗΜΟΥ Δ.Α.Α.



Καλη Συνέχεια και Γερό Στομάχι

Συμπατριώτισσες-Συμπατριωτες
Καλη χρονια και υγεία πανω απ ολα σε όλους σας
Το 2019 που ξεκινησε ειναι και εκλογική χρονια για το τόπο μας και ως συνήθως άρχισαν οι εκλογικές διεργασίες και κουβεντες με πολλα ονόματα αξια κι ανάξια λόγου ν ακούγονται

Μετα απο 12 χρονια οπου σε τρεις εκλογικές αναμετρήσεις με τιμήσατε με την πρωτη θεση ηλθε η ωρα ν αποχωρήσω .
Αυτα τα 12 χρονια τα ειδα και τα έζησα ολα ..Ίντριγκες δολοπλοκίες κριτική του καναπε , εργα που μείνανε στα συρτάρια γιατι καποιοι τα σαμποταρανε,έζησα την αθλιότητα του Καλλικράτη με ενα ορεινό δήμο με παραλία κι ενα όνομα που άλλαζε καθε μιση ωρα γιατι ετσι ηθελαν κάποια κομματόσκυλα , γνώρισα έντιμους δημοτικούς συμβούλους αλλα και ανθρώπους που ασχολήθηκαν με τα κοινά για το μισθό , κηφήνες δημόσιους υπαλλήλους ( ευτυχώς οχι όλους ) που ταλαιπωρούσαν τους δημότες αλλα και την δημοτική αρχή .

Όταν ξεκίνησα ν ασχολούμαι με τα κοινά μου επε καποιος εκλεκτός φίλος «τι τα θες αυτα να πιαστείς στο στομα του κόσμου» αντί να κάθεσαι στο γραφείο σου ήρεμα κι ωραία
Τον αγνόησα κι ολα αυτα τα χρονια προσπάθησα και ήμουν παντα στην πρωτη γραμμή .
Το παθος μου για τον τόπο μου μ έκανε ν ασχολούμαι ωρες αμετρητες για να τον προβάλλω να οργανώσω εκδηλωσεις να .. να ... και ν απαντώ στον καθένα και φυσικα να τ ακούω μετα . Και οπως ειναι γνωστό οποίος παθιάζεται κανει και λαθη κι εγω φυσικα έκανα Τρία πράγματα ομως δεν έκανα σίγουρα
Δεν πήρα !!! ενα ευρώ ολα αυτα τα χρονια το αντίθετο θα λέγα για οσους ξέρουν , δεν κρύφτηκα ποτε απαντώντας παντα σε ολα ( μερικές φορές κι υπερασπιζόμενος λαθη συναδέλφων ) και φυσικα όταν εσυ απαντάς εσυ δέχεσαι και την κριτική και την λάσπη, και τρίτον δεν έλειψα ποτε απο κοντα στους συλλογους ( και φυσικα την μεγάλη αγάπη μου τον Παρνασσό ) με μεγάλο υλικό αλλα και ψυχικό πολλες φορές κοστος .
Όλη αυτη η εμπειρία με δίδαξε οτι μόνο ενας στους 10 που αςχολουνται με τα κοινά το κανει απο αγάπη για τον τόπο κι εγω αγάπησα το χωριο μου αλλα προσπάθησα και για τ αλλα χωριά αν και ποτε δεν έκρυψα την διαφωνία μου γι αυτο το σχήμα του Δήμου . Ενας Δήμος που οπως ειναι αυτη τη στιγμή με τα διαφορετικά στοιχεία του καθε χωριού δεν μπορει να λειτουργήσει κι αυτο το ξέρουν ολοι αλλα οι καρεκλες βλεπεις ειναι γλυκες . Γι αυτο αφου ευχαριστήσω όλους σας για την τιμη που μου κάνατε τρεις φορές να μ εκλέξετε πρώτο σύμβουλο, αφου ευχαριστήσω όλους οσους συνεργασθηκα και βεβαια αφου ευχαριστήσω την οικογένεια μου και ιδιαίτερα τον γυιο μου που μ ανέχθηκε να σπαταλώ ώρες και υλικά αγαθά , θα πω οτι παραμένω ενας Αραχωβίτης που μεγάλωσε στ Άσπρα Σπίτια ( μεχρι και γι αυτο τ ακουσα επειδή τ αποκαλώ ετσι ) και που δεν θα πάψει ποτε να ενδιαφέρεται για τον τόπο που μεγάλωσε.
Σας ευχαριστω
Σταθης Γιαννελος

ΥΓ .. τοσα χρονια οι λασπολόγοι διέδιδαν οτι ολα αυτα που βοηθάει το χωριο κλπ ο Γιαννελος τα κανει για να παει Δήμαρχος . Μια μόνο απάντηση .. Ειχα κι εχω αρκετές καρεκλες στη καριέρα μου . Δεν χρειάζομαι άλλες . Τους τις χαρίζω .. μόνο να ξέρουν οτι 1 Σεπτέμβρη θα χρειασθει να βάλουν λεφτά απο την τσέπη τους για πετρέλαιο στα σχολεία η για πετρέλαιο στη σκουπιδιάρα . Και τοτε ειναι τα δύσκολα για τους τζάμπα μάγκες .. γιατι τα κορόιδα τελειώσανε κι οπως είπε κι ενας πρώην Δήμαρχος « υποβιβασαμε τον εαυτο μας ασχολούμενοι με ολα αυτα τα ερπετά που μόνο να παιρνουν ξέρουν και να κατηγορούν»
Blog Widget by LinkWithin