Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση που εκδόθηκε ,το χιονοδρομικό κέντρο Παρνασσού , αναμένεται να ξεκινήσει την λειτουργία του , στις 18 Δεκεμβρίου 2018.
Διευθυντής αναλαμβάνει ο κ Χονδρός Νικόλαος, σύμβουλος ο κ. Θύμιος Πλαστήρας και υπεύθυνος επικοινωνίας ο Σωτήρης Γιαννόπουλος.
Η θέση συμβούλου και υποδιευθυντή έχουν γίνει μία.
Εντωμεταξύ άλλη επίσημη ανακοίνωση από φίλους και φορείς της περιοχής μας , αναφέρει τα εξής :
Όλοι οι αρμόδιοι φορείς που συζητούν και ορθά για τον αποχιονισμό του δικτύου δρόμων του Παρνασσού, έχουν επισκεφθεί άραγε το τμήμα Κελάρια - Φτερόλακα να διαπιστώσουν ποια είναι η βατότητα του δρόμου και μάλιστα τώρα που είναι καθαρός...
Η θέση συμβούλου και υποδιευθυντή έχουν γίνει μία.
Εντωμεταξύ άλλη επίσημη ανακοίνωση από φίλους και φορείς της περιοχής μας , αναφέρει τα εξής :
Το εν λόγω κομμάτι είναι επικίνδυνο για την οδική ασφάλεια καθώς το οδόστρωμα έχει ξηλωθεί σε αρκετά σημεία, υπάρχουν λακκούβες και νεροφαγώματα στις άκρες της οδού και συν τοις άλλοις οι μπαριέρες και οι πινακίδες είναι ξηλωμένες.
Ο δρόμος προς Κελάρια θα ασφαλτοστρωθεί συνολικά την ερχόμενη άνοιξη, ας μας πουν οι αρμόδιοι αν πρόκειται να γίνουν παρεμβάσεις στο δρόμο Κελάρια- Φτερόλακα που είναι επικίνδυνος για τη διέλευση οχημάτων.
Οι δρόμοι αυτοί θεωρούνται δασικοί εν ετει 2018 με αποτέλεσμα η συντήρηση τους να υπάγεται στους οικείους Δήμους και όχι στις πρώην Νομαρχίες.
Αποτέλεσμα ο κατακερματισμός καθώς ο δρόμος προς Κελάρια ανήκει στο διευρυμένο Δήμο Αραχωβας
ο δρόμος απο Κελάρια προς Φτερολακα στην Αντιπεριφερεια Φωκίδας
ενώ λίγο μετά το πάρκινγκ Φτερολακας και βορειότερα στη Φθιώτιδα, ο δρόμος προς Αμφίκλεια
Είναι αδιανόητο να έχουν επενδυθεί 30 εκ ευρώ για τον εκσυγχρονισμο του Παρνασσού και οι δρόμοι να είναι σε άθλια κατάσταση
Στο δρόμο προς Κελαρια από Αραχωβα έγιναν ήπιας μορφής παρεμβάσεις με την κάλυψη των λακκουβών από άσφαλτο και αναμένεται την προσεχή άνοιξη η ασφαλτοστρωση του συνολικά στα τελευταία 8 χιλ. από Αντιπεριφερεια Βοιωτίας
Αντίθετα στο δρόμο Κελάρια - Φτερολακα δεν έχουν γίνει καθόλου ως τώρα παρεμβάσεις με αποτέλεσμα ο δρόμος να παρουσιάζει καθιζήσεις στα άκρα, απο νεροφαγώματα, το οδόστρωμα έχει ξηλωθεί σε πολλά σημεία και υπάρχουν πολλές λακκούβες που καθιστούν επικίνδυνη τη διέλευση των τροχοφόρων.
Επιπρόσθετα τα στηθαία ασφαλείας έχουν καταστραφεί σε μεγάλο μήκος, όπως και οι πινακίδες που είναι πεσμένες.
Οι δρόμοι αυτοί θεωρούνται δασικοί εν ετει 2018 με αποτέλεσμα η συντήρηση τους να υπάγεται στους οικείους Δήμους και όχι στις πρώην Νομαρχίες.
Αποτέλεσμα ο κατακερματισμός καθώς ο δρόμος προς Κελάρια ανήκει στο διευρυμένο Δήμο Αραχωβας
ο δρόμος απο Κελάρια προς Φτερολακα στην Αντιπεριφερεια Φωκίδας
ενώ λίγο μετά το πάρκινγκ Φτερολακας και βορειότερα στη Φθιώτιδα, ο δρόμος προς Αμφίκλεια
Είναι αδιανόητο να έχουν επενδυθεί 30 εκ ευρώ για τον εκσυγχρονισμο του Παρνασσού και οι δρόμοι να είναι σε άθλια κατάσταση
Στο δρόμο προς Κελαρια από Αραχωβα έγιναν ήπιας μορφής παρεμβάσεις με την κάλυψη των λακκουβών από άσφαλτο και αναμένεται την προσεχή άνοιξη η ασφαλτοστρωση του συνολικά στα τελευταία 8 χιλ. από Αντιπεριφερεια Βοιωτίας
Αντίθετα στο δρόμο Κελάρια - Φτερολακα δεν έχουν γίνει καθόλου ως τώρα παρεμβάσεις με αποτέλεσμα ο δρόμος να παρουσιάζει καθιζήσεις στα άκρα, απο νεροφαγώματα, το οδόστρωμα έχει ξηλωθεί σε πολλά σημεία και υπάρχουν πολλές λακκούβες που καθιστούν επικίνδυνη τη διέλευση των τροχοφόρων.
Επιπρόσθετα τα στηθαία ασφαλείας έχουν καταστραφεί σε μεγάλο μήκος, όπως και οι πινακίδες που είναι πεσμένες.
Παρά τις δικαιολογημένες αιτιάσεις και την καλοπροαίρετη κριτική,
το ΧΚΠ ξεκινά τη λειτουργία του στις 18 Δεκέμβρη και όλοι οι υπεύθυνοι δηλώνουν βέβαιοι ότι το στοίχημα για μια επιτυχημένη τουριστική σεζόν θα κερδηθεί.
το ΧΚΠ ξεκινά τη λειτουργία του στις 18 Δεκέμβρη και όλοι οι υπεύθυνοι δηλώνουν βέβαιοι ότι το στοίχημα για μια επιτυχημένη τουριστική σεζόν θα κερδηθεί.