ΔΕΛΤΙΟ
ΤΥΠΟΥ
«Παράλληλοι Κόσμοι»
Μυθιστόρημα της Ευδοκίας Κιμωλιάτη
Κυκλοφορεί
σε Διπλή Έκδοση που περιλαμβάνει Βιβλίο+
Audiobook σε Cd,
από τις Εκδόσεις Studio aMID
από τις Εκδόσεις Studio aMID
Διαβάζουν οι Ηθοποιοί:
Νέλλυ Γκίνη-Αφηγητής, Σωτηρία Κολόζου-Μάσα, Σπύρος Κολιαβασίλης-Χριστόφορος, Κοντός
και οι: Νατάσα Μποζίνη-Μαργαρίτα. Μιχάλης
Αβραμίδης-Πατέρας
Η μουσική που επενδύει το
βιβλίο είναι του Μιχάλη Αβραμίδη
Ο πίνακας που ΄΄εικονογράφησε΄΄ την έκδοση είναι του Γάλλου ζωγράφου : Fredde Rotbart και ανήκει σε ιδιωτική συλλογή.
Η
επιμέλεια και ο σχεδιασμός, με κανόνες προσβασιμότητας, (Design For All) από τη Νατάσα Μποζίνη.
ΣΥΝΟΨΗ
«Η εγκυμοσύνη δεν υπήρξε για την Μαργαρίτα δώρο θεϊκό. Μήτε κι ο γάμος της εξ άλλου. Μόνη λύση η φυγή. Η δημιουργία, παρηγοριά και διέξοδος. Μα πώς να συγγράψει κανείς, μακριά απ’ το παιδί του;
Ποια γλώσσα μπορεί ν’ αντικαταστήσει την μητρότητα; Στην ξενιτιά της ευρωπαϊκής πρωτεύουσας, διχασμένη ανάμεσα στην παλιά και την νέα της ζωή, η Μαργαρίτα ψάχνει το δικό της λεξιλόγιο, αυτό που θα την βοηθήσει να συμφιλιωθεί με το παρελθόν της και με τις επιλογές της.»
«Η εγκυμοσύνη δεν υπήρξε για την Μαργαρίτα δώρο θεϊκό. Μήτε κι ο γάμος της εξ άλλου. Μόνη λύση η φυγή. Η δημιουργία, παρηγοριά και διέξοδος. Μα πώς να συγγράψει κανείς, μακριά απ’ το παιδί του;
Ποια γλώσσα μπορεί ν’ αντικαταστήσει την μητρότητα; Στην ξενιτιά της ευρωπαϊκής πρωτεύουσας, διχασμένη ανάμεσα στην παλιά και την νέα της ζωή, η Μαργαρίτα ψάχνει το δικό της λεξιλόγιο, αυτό που θα την βοηθήσει να συμφιλιωθεί με το παρελθόν της και με τις επιλογές της.»
Η Μαργαρίτα είναι μια από τις εκατομμύρια γυναίκες του
κόσμου που ένιωσε να ακολουθεί μια μοίρα που δεν ήταν δική της. Τόλμησε να
αποδράσει ή πίστεψε ότι απέδρασε…..
Η Μάσα, η κόρη που άφησε πίσω της, μεγαλώνει και την αναζητά. Φτιάχνει ιστορίες στις οποίες πρωταγωνιστεί η μητέρα της, απευθύνεται σ’εκείνην νοητικά, κυρίως μέσω ενός μπλογκ, αλλά και από άλλες ηλεκτρονικές διόδους που καθρεφτίζουν τα ανάμικτα συναισθήματά της: την άκρατη αγάπη και τον θαυμασμό αλλά και το κενό που έχει δημιουργήσει μέσα της η αίσθηση της απώλειας και της εγκατάλειψης.
Το βιβλίο αυτό δεν είναι μια γραμμική ιστορία για τον ισχυρότερο δεσμό ανάμεσα στα είδη, αυτόν της μάνας με το παιδί της, αλλά και μια σύνθεση, ένας διάλογος μεταξύ των αντιφάσεων της ελληνικής πραγματικότητας, της ελληνικής έκφρασης, της ελληνικής ιδιοσυγκρασίας, της άκρατης αγάπης για την πατρίδα και το αίσθημα της καταπίεσης που αποδιώχνει, εξορίζει, αυτοεξορίζεται
Η Μάσα, η κόρη που άφησε πίσω της, μεγαλώνει και την αναζητά. Φτιάχνει ιστορίες στις οποίες πρωταγωνιστεί η μητέρα της, απευθύνεται σ’εκείνην νοητικά, κυρίως μέσω ενός μπλογκ, αλλά και από άλλες ηλεκτρονικές διόδους που καθρεφτίζουν τα ανάμικτα συναισθήματά της: την άκρατη αγάπη και τον θαυμασμό αλλά και το κενό που έχει δημιουργήσει μέσα της η αίσθηση της απώλειας και της εγκατάλειψης.
Το βιβλίο αυτό δεν είναι μια γραμμική ιστορία για τον ισχυρότερο δεσμό ανάμεσα στα είδη, αυτόν της μάνας με το παιδί της, αλλά και μια σύνθεση, ένας διάλογος μεταξύ των αντιφάσεων της ελληνικής πραγματικότητας, της ελληνικής έκφρασης, της ελληνικής ιδιοσυγκρασίας, της άκρατης αγάπης για την πατρίδα και το αίσθημα της καταπίεσης που αποδιώχνει, εξορίζει, αυτοεξορίζεται
Αποσπάσματα από το βιβλίο
«Η μητέρα της
είχε πεθάνει στη γέννα. Αυτή την φράση την είχε ακούσει αμέτρητες φορές, δεν
μπορούσε όμως να την βάλει στο κεφάλι της. Αδύνατον, σκεφτόταν. Ένα τέτοιο
γεγονός ήταν σίγουρη πως θα το είχε κάπου αποθηκεύσει η νεογέννητη μνήμη της.
Ένας τέτοιος αποχωρισμός θα την είχε σίγουρα
σημαδέψει αμετάκλητα. Δεν μπορούσε να μην το θυμάται. Έκανε όμως πως τους
πίστευε και άκουγε άπληστα τις ιστορίες που εφεύραν κάθε φορά για να ησυχάσουν
την περιέργειά της.
Η μητέρα της
είχε πεθάνει στην γέννα, έλεγαν. Η μαμή είχε φτάσει πολύ αργά, εξαιτίας της
καταιγίδας αλλά κι επειδή είχε στουπώσει τ’ αυτιά της με αντισηπτικό βαμβάκι,
μπας και γλιτώσει για λίγο από το άγχος του κόσμου και τις στριγγές των
στραβομούτσουνων και ξεκλέψει λίγες ωρίτσες ύπνου παραδίνοντας το πενηντάχρονο
σώμα της στην αγκαλιά του Μορφέα. Αυτές οι περίφημες ωτοασπίδες που θα την
έκαναν αργότερα διάσημη σ’ όλον τον Πέρα Μαχαλά ήταν τώρα υπαίτιες ίσως για τον
θάνατο της Μαρούλας με τα ροδακινένια χείλη.
Ο πατέρας είχε
χτυπήσει την πόρτα αμέτρητες φορές. Είχε φωνάξει, κλάψει, δαρθεί. Ο θόρυβος
έφτανε στο όνειρο της μαμής σαν ένα είδος βραχυκυκλώματος που έκανε νερά στην
εικόνα, όπως η τηλεόραση στο καφενείο, όταν μετέδιδε ποδοσφαιρικό αγώνα. Στον
ύπνο της η γυναίκα σούφρωσε τα φρύδια, αλλά δεν ξύπνησε. Όταν κατόρθωσε να βγει
από το σύννεφο που της σκέπαζε τον νου και να πάει να δει τι τρέχει, τα
χτυπήματα είχαν γίνει τόσο αμυδρά που την ανησύχησαν. Στο κατώφλι της πόρτας,
μισοκοιμόταν στα γόνατα ο Περικλής, ο άντρας της Μαρούλας με τα ροδακινένια
χείλη που ήταν στις μέρες της.
Η εμπειρία της
τους γλίτωσε από τα περιττά λόγια. Η μαμή εκτίμησε στα γρήγορα την καθυστέρηση,
έριξε ένα σάλι στους ώμους της, άρπαξε την τσάντα με τα σύνεργά που ήταν πάντα
έτοιμη δίπλα στην πόρτα κι ανέβηκε στ’αμάξι.
Η καταιγίδα
είχε δυναμώσει. Η λάσπη εμπόδιζε τις ρόδες ν’ αναπτύξουν ταχύτητα ενώ η έλλειψη
ορατότητας κι η νύστα υποχρέωναν τον Περικλή να πηγαίνει σαν χελώνα.
Όταν έφτασαν,
όλα είχαν τελειώσει.»
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
«Πήγαινε κι ερχόταν το μυαλό της σαν μια
λύρα. Κάλπικη σαν κάλπικη
καρδιά, σαν ψεύτικη υπόσχεση έδενε τους
ανθρώπους, που κόβονταν έπειτα με το μαχαίρι για να λυτρωθούν. Άφηναν τα
σημάδια τους στις σελίδες των βιβλίων της φτιάχνοντας χρέη απλήρωτα. Και να που
τώρα αυτά τα χρέη την κυνηγούσαν σαν μολυβένιοι στρατιώτες.
Τους έδινε τόπο να
διαβούν, να πάρουν ένα σχήμα. Να γίνουν αετοί χωρίς φτερά, να κάψουνε τον ήλιο.
Αν και, προς το παρόν τουλάχιστον, το μόνο που έκαιγαν ήταν τα δικά της ακροδάχτυλα.
Κι έπειτα πρόσθεσε λίγο κονιάκ στο πρωινό της. Να ενώσει
κάπως τις στιγμές, αφού η ζωή της δεν μπορούσε να ενωθεί πια με τίποτα. Σκόρπια
να φτιάξει μυστικά, να γίνουν ιστορίες.»
«Γυρνώντας προχωράει.
Τοίχους χτυπάει εκεί που πρώτα ήταν πόρτες. Αναδύονται σαν ξεριζωμένα φύκια οι
χώροι όπου δεν χώρεσε. Δρόμο παίρνει, δρόμο αφήνει η αθωότητα. Την πέταξαν έξω
με τις κλοτσιές.
Καθώς απομακρύνεται η
ακτή, βουλιάζει η μνήμη. Καταπίνει σκυλιά δάκρυα και χάρυβδεις πόνους τους
αποχωρισμούς. Σε χωνιά τους διυλίζει. Εδώ και πεντακόσια πενήντα χρόνια ρεύεται
το ωμό τους κρέας και το αίμα των προγόνων της.
Τα ηθικά διδάγματα της νιότης της πήγαινε καιρός που η Μασούλα τα είχε θάψει στον κήπο με τ’αγάλματα. Τα κρατούσε σαν μικρούς θησαυρούς που έχασαν την αξία τους αλλά που διστάζει κανείς να πετάξει στα σκουπίδια. Προτιμούσε να τα θυμάται και να γελάει με την αφέλειά τους.
Τα ηθικά διδάγματα της νιότης της πήγαινε καιρός που η Μασούλα τα είχε θάψει στον κήπο με τ’αγάλματα. Τα κρατούσε σαν μικρούς θησαυρούς που έχασαν την αξία τους αλλά που διστάζει κανείς να πετάξει στα σκουπίδια. Προτιμούσε να τα θυμάται και να γελάει με την αφέλειά τους.
Ο καθένας με
τους νεκρούς του.»
Οι ΄΄Παράλληλοι Κόσμοι΄΄
κυκλοφορούν σε όλες τις χώρες του κόσμου από τις Εκδόσεις Studio Amid, με τη μορφή ψηφιακού ηχητικού βιβλίου
, διαθέσιμου από την Audible και Κασετίνας με Βιβλίο+Audiobook σε CD από την AMAZON
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ηχητικά αποσπάσματα του Audiobook υπάρχουν στα λίνκ:
Εκδόσεις Studio amid
Τηλ: 2299023940 Φαξ: 2299023409
Η συγγραφέας Ευδοκία Κιμωλιάτη
Γεννήθηκε
στην Αθήνα, τμήμα της παιδικής της ηλικίας το πέρασε στα Άσπρα Σπίτια Βοιωτίας,
σπούδασε φιλολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό πανεπιστήμιο Αθηνών. Έκανε το
διδακτορικό της στην Γαλλία, όπου ειδικεύτηκε στην υφολογία και την λογοτεχνία
του Εικοστού Αιώνα καθώς και στο Νέο Μυθιστόρημα.
Σήμερα ζει
μόνιμα στο Παρίσι και από το 2011
διδάσκει φιλολογία στο Πανεπιστήμιο της Σορβόννης (Παρίσι 1)
Συμμετέχει σε
συνέδρια με άρθρα και κείμενα όπως :
« L’écriture
du labyrinthe d’Alain Robbe-Grillet » (“Η δαιδαλώδης γραφή του Alain
Robbe-Grillet”), in Lectures de Robbe-Grillet, 2010, Presses Universitaires de
Rennes, Γαλλία.
L’amoraliste
(«Ο αμοραλιστής») : Άρθρο για το έργο του Alain Robbe-Grillet; http://bibliobs.nouvelobs.com/2008/03/05/lamoraliste
.
«Samuel
Beckett: “des histories sans vie, en attendant la mort”» (« Samuel Beckett:
“Βαρετές ιστορίες, περιμένοντας τον θάνατο”») 2006, Πανεπιστήμιο του Κάρλσταντ,
Σουηδία.
«Εικόνες»
και «Εργαστήρι γραφής», 2009, Πανεπιστήμιο της Ουψάλα, Σουηδία.
«Ακροτελεύτιο» :
Επίμετρο στη μετάφραση της Επανάληψης του Alain Robbe-Grillet, 2004, εκδόσεις
Πόλις, Ελλάδα.
«La
réflexion des mots d’Alain Robbe-Grillet» («Η αντανάκλαση των λέξεων τού Alain
Robbe-Grillet»), 2004, Πανεπιστήμιο Βρέστης, Γαλλία.
Παράλληλα,
συγγράφει και συμμετέχει σε καλλιτεχνικές δραστηριότητες και εκθέσεις:
Συμμετοχή στην ταινία μικρού μήκους
(video) με τίτλο D’un air à l’autre, της Patricia Mattus, για την διάσωση της
μνήμης των λαών μέσα από το τραγούδι.
Διηγήματα για το γαλλικό περιοδικό
Gonzine.
Συλλογική έκθεση για τα δικαιώματα
των μεταναστών.
Συλλογική έκθεση για την ελευθερία
της γυναίκας.
Αρχισυντάκτρια από το 2014 του λογοτεχνικού περιοδικού
PourCendres στο διαδύκτιο: http://pour.cendres.free.fr/
.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την
συγγραφέα Ευδοκία Κιμωλιάτη στο τηλέφωνο: 6976238056 ή στην
ηλεκτρονική διεύθυνση: ekimoliati@gmail.com
=======================================================
Οι Εκδόσεις Studio Amid
Το Studio aMID με συνεργάτες από τον χώρο των ΜΜΕ, της ψυχαγωγίας και των Νέων Τεχνολογιών ξεκίνησε υποστηρίζοντας τα AUDIOBOOKS ως μια εναλλακτική και καλλιτεχνικά, εμπλουτισμένη μορφή που είναι ήδη ιδιαίτερη αγαπητή στο κοινό της Ευρώπης και της Αμερικής αφού δίνουν τη δυνατότητα σε όλες τις ομάδες αναγνωστών να αποθηκεύουν, να διαβάζουν ή να ακούν, τα αγαπημένα τους βιβλία, σε κάθε κενό της ημέρας.
Από το 2015 τα Audiobooks των Εκδόσεων μας, είναι διαθέσιμα σε όλες τις χώρες του κόσμου δίνοντας τη δυνατότητα στους απόδημους Έλληνες αλλά και σε όσους επιθυμούν να μάθουν τη γλώσσα μας, να έρθουν σε επαφή με την Ελληνική λογοτεχνία.
Επίσης οι νέες τεχνολογίες, με τον κατάλληλο σχεδιασμό στα προϊόντα, επιτρέπουν την πρόσβαση στην λογοτεχνία και την εκπαίδευση και από πολίτες με αναπηρίες.
Έτσι ως μια συμβολική κίνηση, εταιρικής ευθύνης, σε όλες τις εκδόσεις μας ακολουθούμε πολλούς από τους κανόνες της πλατφόρμας: «ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ» (Design For All) που επιτρέπουν την προσβασιμότητα στο σύνολο του κοινού.
Στην ιστοσελίδα www.studioamid.gr μπορείτε ακόμη να ενημερωθείτε: για όσα ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΙ, να ακούσετε δείγματα ηχητικών βιβλίων και πρωτότυπων μουσικών αλλά και να ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ διάφορα ηχητικά προϊόντα που ετοιμάζουμε για εσάς, μετά τη διασφάλιση των πνευματικών δικαιωμάτων από τους δημιουργούς τους.
Τα Audiobooks του Studio aMID
Το Best Seller του Όμηρου Αβραμίδη «Ο Δρόμος του Φεγγαριού» Σε διπλή κασετίνα με δυο CD και αφηγητή τον συγγραφέα. Ο σχεδιασμός του θεωρήθηκε καινοτόμος, από ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς που το πρότειναν και το παρουσίασαν σε δημόσιες εκδηλώσεις και φεστιβάλ.
«Ο Νιοράντες και άλλες Κορφιάτικες Κωμικοτραγικές Ιστορίες» του Γιώργου Καπράνου.
Ο συγγραφέας πλαισιωμένος από πλειάδα Κερκυραίων και μη ηθοποιών, αποδίδει, σε πολλά αποσπάσματα και την τοπική διάλεκτο της Κέρκυρας.
Η ιδέα δημιουργίας του συγκεκριμένου ηχητικού βιβλίου ήταν της Ελληνικής Εταιρείας Υαλοειδούς- Αμφιβληστροειδούς (ΕΕΥΑ) που καινοτομώντας στη χώρα μας, αποφάσισε να διανείμει στους οφθαλμιάτρους-μέλη της, ηχητικά βιβλία, σχεδιασμένα σύμφωνα με το Design For All, τα οποία θα προσφερθούν, στη συνέχεια, σε χιλιάδες ασθενείς με προβλήματα όρασης, ανά την Ελλάδα.
Σε Διπλή Έκδοση που περιλαμβάνει Βιβλίο και ηχητικό βιβλίο σε CD κυκλοφορούν:
Το παιδικό παραμύθι «Ο Τζακ και η Φασολιά» από τον σκηνοθέτη και ηθοποιό Σπύρο Κολιαβασίλη.
Το θεατρικό έργο «Mea Culpa» του Κωνσταντίνου Ρόδη που λίγους μήνες μετά την κυκλοφορία του έγινε θεατρική παράσταση στο ΄΄Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης΄΄ και στο ΄΄Μέγαρο Μουσικής΄΄ Θεσσαλονίκης, όπου έλαβε και το δεύτερο βραβείο κοινού, ανάμεσα στις 100 παραστάσεις της χρονιάς.
Η Συλλογή Διηγημάτων ΄΄Πρόσωπα Ζώα Πράματα΄΄ του Πέτρου Αργυρίου
Το μυθιστόρημα της Ευδοκίας Κιμωλιάτη: «Παράλληλοι Κόσμοι»
Η συλλογή θαλασσινών διηγημάτων του συγγραφέα Δημήτρη Μανίνη: «Ημερολόγια Αιγαίου»
και τα παιδικά:« Η Πεντάμορφη και το Τέρας» και «Ο Μικρός Πρίγκιπας»
Οι Έλληνες που διαμένουν σε χώρες του εξωτερικού, μπορούν να παραγγείλουν τα Audiobooks, σε μορφή κασετίνας, από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Amazon η να επιλέξουν τα Digital, κάνοντας Downloading από τα Audible
Εκδόσεις Studio amid
Τηλ: 2299023940 Φαξ: 2299023409
Web Page: www.studioamid.gr Email: studioamid@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.