29 Ιανουαρίου 2014

Γεύσεις Αλοννήσου στην Αράχωβα



Νέες τουριστικές διαδρομές και πρωτοβουλίες προώθησης του νησιού και των τοπικών προϊόντων τίθενται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των υπευθύνων για την τουριστική ανάπτυξη της Αλοννήσου, οι οποίοι στρέφουν για δεύτερη χρονιά το βλέμμα προς την Αράχωβα.

Σύμφωνα με την πρόταση των στελεχών της MTC GROUP, με την οποία συνεργάζεται ο Δήμος Αλοννήσου, θα προβληθεί το νησί στο δημοφιλές χειμερινό θέρετρο, με στόχο να αποτελέσει τόπο θερινών, αντίστοιχα, διακοπών, για τουρίστες με μεγάλη οικονομική επιφάνεια.

Συγκεκριμένα, θα δημιουργηθεί «γωνιά της Αλοννήσου» για διάστημα δύο περίπου εβδομάδων σε πολύ γνωστό ρεστοράν, υψηλών προδιαγραφών, της Αράχωβας, το οποίο βρίσκεται κοντά στο χιονοδρομικό κέντρο (περιοχή Λιβάδι), όπου θα υπάρχει προωθητικό υλικό για τους ενδιαφερόμενους και δείγμα τοπικών προϊόντων του νησιού. Συμπληρωματικά, ο σεφ του εστιατορίου θα ενσωματώσει τοπικές συνταγές στο μενού, εφόσον του διατεθεί επαρκής ποσότητα ντόπιων πρώτων υλών.

Ο συγκεκριμένος πολύ-χώρος 700 τ.μ. λειτουργεί στο μεγαλύτερο μέρος του 24ώρου για να εξυπηρετήσει εκατοντάδες επισκέπτες της Αράχωβας και του χιονοδρομικού κέντρου, συνδυάζοντας τη γαστρονομία με τη διασκέδαση και τη χαλάρωση, ενώ είναι επίσης άξιο αναφοράς το γεγονός ότι προσελκύει διασημότητες και επωνύμους και θεωρείται ο νέος πόλος έλξης για τους ευκατάστατους τουρίστες του κορυφαίου Ελληνικού χειμερινού προορισμού.

Το σκεπτικό της προτεινόμενης ενέργειας είναι η στόχευση στον αποδεδειγμένα ευκατάστατο και συχνό ταξιδιώτη, αιφνιδιάζοντάς τον ευχάριστα σε ένα παραδοσιακά χειμερινό προορισμό. Όπως εκτιμάται παράλληλα, η πρωτότυπη συνέργεια με τίτλο «η Αλόννησος στην… Αράχωβα» θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για δημοσιότητα, δεδομένου ότι η συγκεκριμένη δράση θα γίνει ευρύτερα γνωστή ανά το πανελλήνιο.

Όπως αναφέρει στο σημείο αυτό η Ζαφειρούλα Αναγνώστου, πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής και του Δημοτικού Συμβουλίου Αλοννήσου «η συγκεκριμένη πρωτοβουλία υλοποιείται για δεύτερη χρονιά και στόχος μας είναι να προωθήσουμε ένα καλοκαιρινό προορισμό, μέσω ενός χειμερινού. Πέρυσι, προσθέτει η ίδια, είχε μεγάλη επιτυχία και συνεχίζουμε να ενδυναμώνουμε την προσπάθεια αυτή, που εντάσσεται στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού».

Οι εναλλακτικές και πρωτότυπες, παράλληλα, προτάσεις, είναι κομβικό σημείο των τουριστικών δράσεων που αναπτύσσει η Αλόννησος, ενώ όπως επισημαίνει η κ. Αναγνώστου «στις εναλλακτικές προτάσεις επενδύουμε, για να έχουμε μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Δεν μπορούμε να βασιστούμε μόνο στον μαζικό τουρισμό. Πρέπει να λάβουμε υπόψη διάφορους παράγοντες όπως είναι το περιβάλλον, οι άνθρωποι, οι προσδοκίες των επισκεπτών και να επενδύσουμε για το μέλλον. Ότι κάνουμε τώρα, καταλήγει η κ. Αναγνώστου, θα αποφέρει μακροπρόθεσμα οφέλη».

ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ



Ταχυδρόμος, Πανθεσσαλική Εφημερίδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.

Blog Widget by LinkWithin