8 Ιανουαρίου 2014

Σε 2 δημότες του Δήμου Δ.Α.Α η αποκομιδή των σκουπιδιών

Παραθέτω περιληπτικά τις αποφάσεις του Δήμου για την αποκομιδή των σκουπιδιών :

 
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Α. Εγκρίνουμε την από 05-11-2013 Τεχνική Έκθεση της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου.

Β. Την απευθείας ανάθεση στην εταιρεία ΗΛΙΑΣ ΚΑΒΑΛΑΓΙΟΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ε.Π.Ε. Δ/νση: ΟΣΙΟΥ ΛΟΥΚΑ 32005 ΔΙΣΤΟΜΟ ΒΟΙΩΤΙΑΣ Α.Φ.Μ.: 998781109 και Δ.Ο.Υ.: ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ, των αποκομιδής αδρανών –ανακυκλώσιμων υλικών από τους μπλε κάδους από τις Δημοτικές, Τοπικές Ενότητες και οικισμούς του Δήμου.

Στον Δήμο μας υπάρχουν 165 ανακυκλώσιμοι κάδοι απορριμμάτων. Η συλλογή των ανακυκλώσιμων υλικών θα γίνεται 2 φορές την εβδομάδα, κατόπιν συνεννόησης με την Διευθύνουσα Υπηρεσία.

Υποχρέωση του ανάδοχου θα είναι να διαθέτει κατάλληλο προσωπικό (οδηγό απορριμματοφόρου και εργάτες καθαριότητας) ώστε να γίνεται η αποκομιδή και η μεταφορά σε χώρο που θα υποδειχθεί από την ΔΕΠΟΔΑΛ. Στον ανάδοχο θα παραχωρηθεί ένα αυτοκίνητο απορριμματοφόρο ιδιοκτησίας του Δήμου.

Οι παραπάνω υπηρεσίες θα έχουν διάρκεια από την υπογραφή της σύμβασης και για τρεις (3) μήνες.

Η δαπάνη για τις παραπάνω υπηρεσίες υπολογίζεται στο ποσό των 20.000,00 €, πλέον Φ.Π.Α. 13% 2.600,00€, συνολικής δαπάνης 22.600,00 €.
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Α. Εγκρίνουμε την από 04-11-2013 Τεχνική Έκθεση της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου.

Β. Την απευθείας ανάθεση στον ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΟ – ΑΛΜΠΑΝΗ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟ, ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΕΣ – ΧΩΜΑΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ – ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ Δ/νση: ΑΡΑΧΩΒΑ ΒΟΙΩΤΙΑΣ Α.Φ.Μ.: 035589973 και Δ.Ο.Υ.: ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ, αποκομιδής απορριμμάτων στο Δήμο μας, για το χρονικό διάστημα από 25 Νοεμβρίου 2013 έως 31 Ιανουαρίου 2014 (χρόνος που απαιτείται για να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες πρόσληψης προσωπικού με 8μηνη σύμβαση).

Η παροχή των υπηρεσιών θα γίνει με απ’ ευθείας ανάθεση επειδή, ενώ ήταν σε εξέλιξη οι διαδικασίες δημοπράτησης της αποκομιδής των απορριμμάτων εκδηλώθηκε πυρκαγιά στην περιοχή του ΧΥΤΑ Λιβαδειάς με αποτέλεσμα να διακοπεί η λειτουργία του και να λειτουργεί μόνο ως σταθμός μεταφόρτωσης για την μεταφορά τους ο ΧΥΤΑ Θήβας, το οποίο είχε ως αποτέλεσμα τα οικονομικά δεδομένα να αυξηθούν και ο Δήμος να αδυνατεί να ανταπεξέλθει.

Η αποκομιδή των απορριμμάτων θα γίνεται στις Δημοτικές και Τοπικές Ενότητες καθώς και στους οικισμούς του Δήμου μας.

Η δαπάνη για τις παραπάνω υπηρεσίες υπολογίζεται στο ποσό των 20.000,00 €, πλέον Φ.Π.Α. 13% 2.600,00€, συνολικής δαπάνης 22.600,00€.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.

Blog Widget by LinkWithin