5 Φεβρουαρίου 2019

Σε είδα στην Αράχωβα : Οι αγγελίες που έκαναν τους Αθηναίους να κοιτάζονται στα μάτια κάθε μέρα





ΣΕ ΕΙΔΑ στο six d.o.g.s. στη συναυλία στης Σtella ⇒ Γνωριστήκαμε, μιλήσαμε, σε κέρασα την μπίρα σου και συνεχίσαμε μαζί και στο Rodriguez. Έπρεπε να γυρίσεις νωρίς και έφυγες σαν Σταχτοπούτα. Τηλέφωνο δεν μου έδωσες. Το χαμόγελό σου έχει χαραχτεί στη μνήμη μου. Ανά λεπτό μπαίνω στο προφίλ μου στο FB, αλλά τίποτε… Γιατί αργείς;

Σε είδα στην Αράχωβα ⇒ Στις 26/1/19 στην ταβέρνα «Αρχοντικό», και δεν μπορούσα να πάρω το βλέμμα μου από πάνω σου. Καθόσουν μαζί με άλλες δύο φίλες σου. Μετά σε ξαναείδα σε ένα από τα παγκάκια στη γνωστή γέφυρα που φωτογραφίζονται όλοι και δεν κατάφερα να σου μιλήσω... Μάλλον ντράπηκα! Θα ήθελα πολύ να μάθω το όνομά σου και να σε γνωρίσω...


220 ⇒ Λούτσα απ' τη βροχή, να μου φτιάχνεις την πένθιμη ημέρα ενόσω περιμέναμε το λεωφορείο... Δειλές ματιές εκατέρωθεν, όταν τα μάτια μας ανταμώνανε κάποιος τα χαμήλωνε... Έτσι παρατήρησα τη σπασμένη σου πολύχρωμη ομπρέλα. Πότε-πότε κοίταζες πιο θαρρετά, με πονηρό μειδίαμα. Η ματιά σου ακόμη με ζεσταίνει. Μπορούσα να βρω μια αφορμή, ήλπιζα πως θα κατέβαινες στη στάση μαζί μου... Προτιμώ πάντα τον δύσκολο δρόμο, να έχει κάποιο ρίσκο. Άλλωστε, αυτοί που προορίζονται να μείνουν μαζί μένουν. Όχι;

Γράψε για το ΣΕ ΕΙΔΑ και στείλε το μήνυμά σου με mail στο info@athensvoice.gr

Εσείς είστε σίγουροι πως δεν υπάρχει κάποιος που θέλει να σας πει κάτι; Ακούστε τις αγγελίες που έκαναν τους Αθηναίους να κοιτάζονται στα μάτια κάθε μέρα στο Athens Voice Radio 102.5.

https://www.athensvoice.gr/social/514369_se-eida-stin-arahova
Blog Widget by LinkWithin