3 Ιανουαρίου 2019

Αλλοτροπία και Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων: Ο φεμινισμός στα χρόνια της μεταπολίτευσης 1974-1990

Έκθεση στην Αλλοτροπία σε συνεργασία με το Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων με θέμα:
 «Ο φεμινισμός στα χρόνια της μεταπολίτευσης, 1974-1990: Ιδέες, συλλογικότητες, διεκδικήσεις» 
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ


Εγκαίνια νέας έκθεσης στην Αλλοτροπία σε συνεργασία με το Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων το Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2019 και ώρα 19:00, στην Αίθουσα Δράσεων και Περιοδικών Εκθέσεων της Αλλοτροπίας. Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι την Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019.


Μια έκθεση για το πώς το φεμινιστικό κίνημα επηρέασε την ελληνική κοινωνία κατά τη διάρκεια της μεταπολίτευσης

«Δεν είμαι του πατρός μου, δεν είμαι του ανδρός μου, θέλω να είμαι ο εαυτός μου»
«Γυναίκα χωρίς άντρα, ψάρι χωρίς ποδήλατο»
«Γυναίκες, να κάνουμε τον φόβο μας εξέγερση»
«Το προσωπικό είναι πολιτικό»



Φωτογραφίες, πρωτοσέλιδα εφημερίδων, έντυπα, χειρόγραφα, αφίσες και οπτικοακουστικά τεκμήρια, βιβλία και περιοδικά παρουσιάζουν τις ιδέες, τις διεκδικήσεις, τη συγκρότηση δυναμικών συλλογικοτήτων και τη δράση τους στο πλαίσιο ενός δραστήριου φεμινιστικού κινήματος, το οποίο στις δεκαετίες του 1970 και του 1980 επηρέασε σημαντικά την ελληνική κοινωνία, αναδεικνύοντας και άλλες πτυχές του αγώνα για τη γυναικεία απελευθέρωση.
Blog Widget by LinkWithin