9 Ιουνίου 2018

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΕΚΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΚΑΤΟΙΚΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ,ΓΙΑ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΑ


Έκκληση από Kantas John


Φίλοι μου
Ο θείος μου (αδερφός του πατέρα μου) θα κάνει πολύ σοβαρό χειρουργείο στην καρδιά, την προσεχή Τρίτη 12 Ιουνίου 2018, στο Νοσοκομείο ΥΓΕΙΑ.
Εχουμε καταφέρει να μαζέψουμε όλες τις απαραίτητες μονάδες αίματος, αλλά δυστυχώς δεν μπορέσαμε να καλύψουμε τις μονάδες αιμοπεταλίων, που χρειάζονται.
Η διαδικασία λήψης είναι η εξής: 
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να πάνε σε οποιοδήποτε Νοσοκομείο που έχει τμήμα αιμοδοσίας και να χρεώσουν 
Στο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών - Γεννηματα για κ. Καντά Δημήτριο του Ιωάννη που θα χειρουργηθεί στο Νοσοκομείο Υγεία την Τρίτη 12 Ιουνίου 2018.
θα πρέπει να αναφέρετε το όνομα του υποχρεωτικά στον υπεύθυνο αιμοδοσίας
Για περισσότερες πληροφορίες
παρακαλώ οι ενδιαφερόμενοι να επικοινωνήσουν μαζί μου στο 693 99 55 444.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ!!!
ΥΓ 
Όσοι πάνε καλό θα ήταν να μου στείλουν ένα μήνυμα
Blog Widget by LinkWithin