3 Απριλίου 2016

Εξελέγη ο νέος πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ στην Βοιωτία.







Πραγματοποιήθηκαν σήμερα οι εσωκομματικές διεργασίες στην Νέα Δημοκρατία.

Ο 26χρονος Θοδωρής Καλοπήτας, είναι ο νέος πρόεδρος της Νομαρχιακής Επιτροπής Ο.Ν.ΝΕ.Δ. Βοιωτίας.






Για την ΒΟΙΩΤΙΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ :


ΨΗΦΙΣΑΝΤΕΣ 122 

ΚΑΛΟΠΗΤΑΣ 85 

ΠΑΠΑΛΟΥΚΑ 30 

ΛΕΥΚΑ 1

 Άκυρα 6


Ακολουθεί μήνυμα από τον νεοκλεγέντα πρόεδρο :

"Ευχαριστώ, από καρδιάς, όλα ανεξαιρέτως τα μέλη της ΟΝΝΕΔ που συμμετείχαν στην χθεσινή εκλογική διαδικασία. Σε καιρούς κρίσης του πολιτικού συστήματος αλλά και των αξιών του, η συμμετοχή νέων ανθρώπων στα κοινά είναι η πλέον κατάλληλη απάντηση σε όσους μας θέλουν αποστασιοποιημένους και χωρίς προτάσεις για όσα διαδραματίζονται γύρω μας. Σε προσωπικό επίπεδο, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους φίλους,συνεργάτες και συμμαχητές, που πίστεψαν σε εμένα και αγωνίστηκαν μαζί μου στην πρώτη γραμμή καθώς και όλα τα παιδιά από την τοπική οργάνωση της Θήβας που με στήριξαν και μοιράστηκαν το όραμα μου. Επίσης, σας ευχαριστώ όλους και όλες για τις πολύτιμες ευχές σας αλλά τα πιο σημαντικά συγχαρητήρια υπόσχομαι να προσπαθήσω να τα αποσπάσω στο τέλος της θητείας μου με το έργο και την προσφορά μου . Ξεκινάμε …"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.

Blog Widget by LinkWithin