Σάββατο, 12 Μαρτίου 2016

Με επιτυχία διοργανώθηκε το 7ο Κλασικό Ράλι Ελλάδας που πέρασε και από ΑΡΑΧΩΒΑ -Φωτό


Διήμερη περιπέτεια για 59 ιστορικά αυτοκίνητα





Το 7ο Κλασικό Ράλι Ελλάδας έγινε στο τέλος του χειμώνα και σε καθαρά χειμερινούς, ορεινούς προορισμούς, όπως Αράχωβα κι Αθανάσιο Διάκο.

Το πρωινό του Σαββάτου της 5ης Μαρτίου ξεκίνησαν 59 ιστορικά αυτοκίνητα από τους πρόποδες του Ιερού Βράχου της Ακρόπολης για τη διήμερη περιπέτεια. Οι πρώτες ειδικές διαδρομές, Ασπρόπυργος και Φυλή, έκαναν νωρίς την εμφάνιση τους και έβαλαν αμέσως τα πληρώματα σε ρυθμούς ανταγωνισμού. Σύντομη στάση στο Καπαρέλλι, αμέσως μετά η γνωστή γρήγορη Θίσβη και μετά η απαιτητική Χαιρώνεια. Η πρώτη ανασυγκρότηση έγινε στην κοσμοπολίτικη Αράχωβα και μετά από μιάμιση ώρα η εκκίνηση του 2ου σκέλους από Δελφούς.

Προσήλιο, Βίνιανη, Γκιώνα και «51» ξύπνησαν αναμνήσεις από θρυλικά ράλι του παρελθόντος. Πολύδροσος, αμέσως μετά Παρνασσός και η ειδική της Σουβάλας, όπου τα πρώτα χιόνια έκαναν την εμφάνιση τους. Λίγο πριν τη δύση του ηλίου η μαγευτική Φτερόλακκα. Χιόνια δεξιά-αριστερά, αλλά σε γενικές γραμμές καθαρό και στεγνό οδόστρωμα, δεν δυσκόλεψαν ιδιαίτερα τα έμπειρα πληρώματα, τα οποία αργά το απόγευμα τερμάτισαν στους Δελφούς. Στην κατάταξη της πρώτης μέρας προηγούνταν με ισοβαθμία οι Δελαπόρτας/Πανόπουλος/Lancia, Χαρμάνης/Φουντεδάκης/Alfa Romeo και οι περσινοί πρωταθλητές Γεωργακόπουλος/Τσιτσιλώνης/Mini.

Την Κυριακή, το πρώτο αυτοκίνητο ξεκίνησε στις 9 το πρωί από το ξενοδοχείο «Amalia» με κατεύθυνση προς τα Βαρδούσια όρη μέσω των ειδικών του Προσηλίου, του Πανουργιά και της Στρόμης. Μετά από μιάμιση ώρα ανασυγκρότησης στο φιλόξενο Αθανάσιο Διάκο ακολούθησαν οι συνεχόμενες ειδικές του Αθ. Διάκου, του Μαυρολιθαρίου και των Πυρών και προορισμό την τελευταία ανασυγκρότηση της ημέρας. Η φαινομενικά εύκολη ειδική «Αμφίκλεια-Τιθορέα» οδήγησε αρκετούς διεκδικητές σε λάθη. Μετά την τελευταία ειδική «Χαιρώνεια 2» τα κουρασμένα πληρώματα κατευθύνθηκαν προς Ακρόπολη για την αψίδα και τη σημαία του τερματισμού.

Οι συνολικά 28 ειδικές διαδρομές ακριβείας και οι 11 σταθμοί ελέγχου χρόνου ανέδειξαν τους άξιους νικητές...

1. Δελαπόρτας Γιώργος - Πανόπουλος Απόστολος με Lancia Fulvia Coupe του 1973 & 6 β.π.

2. Χαρμάνης Αθανάσιος - Φουντεδάκης Μάνος με Alfa Romeo Giulia του 1977 & 10 β.π.

3. Κοφινάς Κυριάκος - Βαλατσάς Ανδρέας με Leyland Mini του 1973 & 11 β.π.





Νίκος Τσάδαρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.