28 Απριλίου 2014

Χρήστος Σ.Χρήστου υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος Βοιωτίας



Μήνυμα προς τους πολίτες της Βοιωτίας

Φίλες και Φίλοι,

Η Βοιωτία μας είναι μια από τις πιο εύφορες αγροτικές περιοχές της Ελλάδας, αφού έχει σημαντικό ποσοστό πεδινών καλλιεργούμενων εκτάσεων και βρίσκεται σε μικρή απόσταση από την πρωτεύουσα, που είναι το μεγαλύτερο καταναλωτικό κέντρο της χώρας. Το γεωπολιτικό αυτό πλεονέκτημα έχουμε την υποχρέωση να το αξιοποιήσουμε όσο περισσότερο μπορούμε. Εξάλλου, όλοι γνωρίζουμε ότι αυτό το πλεονέκτημα έχει στηρίξει σημαντικά τόσο την αγροτική όσο και τη βιομηχανική οικονομία μας. Αταλάντευτη πρόθεσή μας είναι να προβάλλουμε τα αξιοθέατα του τόπου μας. Συγκεκριμένα, υπάρχουν θρησκευτικά και ιστορικά μνημεία που τοποθετούν τη Βοιωτία ανάμεσα στις περιοχές που έχουν μεγάλη πολιτιστική κληρονομιά. Ακόμη, στοχεύουμε στην αξιοποίηση των ακτών, των λιμνών και όλων των ορεινών όγκων της με θεματικές δράσεις αθλητισμού και πολιτισμού. Παράλληλα, η βιομηχανική-βιοτεχνική ανάπτυξη πρέπει να υπακούει σε βιολογικές προϋποθέσεις, ώστε να εξασφαλίζεται η βιωσιμότητά της. Τα παραπάνω αναπτυξιακά σχέδια επιδιώκουν την καταπολέμηση της ανεργίας που ταλαιπωρεί τους νέους συνανθρώπους μας των οποίων την αγωνία ζω και καταλαβαίνω καθημερινά μέσα από τον χώρο μου.
Μέσα στους χώρους της εκπαίδευσης και του αθλητισμού, στους οποίους δραστηριοποιούμαι πολλά χρόνια, έχω μάθει να σέβομαι τα όνειρα των νέων και να τα ενισχύω. Σε συνεργασία με τους γονείς βοήθησα τα παιδιά να πλεύσουν με ασφάλεια στα ταραγμένα νερά της ζωής αποδεικνύοντας ότι η προσπάθεια ανακουφίζει και γαληνεύει τη σκέψη και τη ψυχή τους. Έτσι, διαπίστωσα ότι η δύναμη της γνώσης και της εμπιστοσύνης είναι μεγάλη.
Έχω υπηρετήσει συνειδητά τη δημόσια δωρεάν εκπαίδευση και έχω προσπαθήσει με τη βοήθεια των συναδέλφων μου για τη βελτίωση του επιπέδου της παρεχόμενης παιδείας, ώστε τα παιδιά μας να μην γίνονται θεατές αλλά πρωταγωνιστές των εξελίξεων. Μέσα από τις δυσκολίες που έχουν αυτές οι διαδικασίες εμπέδωσα την αξία της επιμονής. Αυτή σε συνδυασμό με τη σωστή μέθοδο μπορούν να φέρουν σημαντικά αποτελέσματα.
Αισθάνομαι, ότι είναι ώρα να κάνω κάτι παραπάνω για την περιοχή μου, τη Βοιωτία!
Κανένα πολιτικό κόμμα δεν πρέπει να «καπελώνει» την τοπική αυτοδιοίκηση, η οποία πρέπει να εκπροσωπεί, να διαφυλάττει και να μάχεται για τα Συμφέροντα των πολιτών της Περιφέρειας και μόνο. Ευελπιστώ να καταφέρω με τη βοήθεια των συμπολιτών μου, να θέσω τις γνώσεις και την εμπειρία μου στη διάθεση της Βοιωτίας. 

Αφού αποδέχτηκα την τιμητική πρόσκληση του υποψήφιου Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδος, Κώστα Μπακογιάννη, θέτω στην διάθεσή σας την υποψηφιότητα μου και ζητώ να μου δώσετε τη δυνατότητα να εργαστώ για τον τόπο μου και την περιοχή μας.
Με τον Κώστα Μπακογιάννη, ένα νέο άνθρωπο και πετυχημένο Δήμαρχο Καρπενησίου μας ενώνουν τόσο τα κοινά οράματα για τον τόπο μας όσο και η αγωνία μας για τους νέους. Σκοπός μου είναι να διαθέσω όλες μου τις δυνάμεις για τη γενέτειρά μου, τη Βοιωτία.
Εδώ, μεγάλωσα και έδωσα τις πρώτες μου μάχες. Εδώ, θα ήθελα να συμβάλλω, αν και εσείς το επιθυμείτε, στην υλοποίηση ενός οράματος που θέλει τη Βοιωτία περήφανη και δυνατή.

Χρήστος Στ. Χρήστου

Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος 



με τον συνδυασμό του Κώστα Μπακογιάννη
Δ/ντής ΓΕΛ Σχηματαρίου
Γραμματέας ΕΛΜΕ Βοιωτίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.

Blog Widget by LinkWithin