10 Σεπτεμβρίου 2013

ΕΝΩΣΙΑΚΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ Ο «ΜΟΥΡΙΝΙΟ»





Ενωσιακός προπονητής από τη φετινή ποδοσφαιρική χρονιά ο Νίκος Γεωργακόπουλος. Ο «Μουρίνιο» δεχόμενος την πρόταση της ΕΠΣ Βοιωτίας αναλαμβάνει τις τύχες των μικτών ομάδων της Βοιωτίας μαζί με δυο ακόμη έμπειρους προπονητές τον Ηλία Λιόντο και τον Βαγγέλη Πούλο.

«Είναι μια ακόμη πρόκληση για μένα αφού θα δουλέψω για πρώτη φορά σε νεαρές ηλικίες και είναι κάτι που μου αρέσει» θα πει στο stereasports ο Νίκος Γεωργακόπουλος που δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει και τον πρόεδρο της ΕΠΣΒ Βαγγέλη Τοπολιάτη: «Θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Τοπολιάτη για την τιμητική πρόταση που μου έκανε και την οποία αποδέχθηκα μετά χαράς. Πιστεύω οτι με την δουλειά που θα κάνω να τον δικαιώσω».

Επίσης ο «Μουρίνιο» μιλησε και για τους άλλους δυο συνεργάτες του: «Πιστεύω οτι θα μάθω αρκετά περισσότερα τόσο από τον Βαγγέλη Πούλο που είναι πολλά χρόνια στις μικτές όσο και από τον Ηλία Λιόντο που επανέρχεται και είναι ένας ολοκληρωμένος και καταξιωμένος προπονητής. Θα έχουμε την καλύτερη δυνατή συνεργασία».

Τέλος ο Νίκος Γεωργακόπουλος αναφέρθηκε και στους όποιους στόχους των μικτών και των δικών του: «Με δουλειά πιστεύω οτι θα καταφέρουμε να συνεχίσουμε το έργο και τις επιτυχίες των προκατόχων μας και να φέρουμε τη Βοιωτία πάντα στην πρώτη θέση όπως το αξίζει άλλωστε ενώ παράλληλα να αναδείξουμε και τα ταλέντα του Βοιωτικού ποδοσφαίρου. Όσο για μένα πιστεύω οτι έχω μια πρόκληση μπροστά μου αλλά έχω εμπιστοσύνη σε αυτό που κάνω και πιστεύω να πετύχω».
stereasports

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ.

Blog Widget by LinkWithin